Brandépítéstől a bevétel többszörözéséig

Partner: CEUMEDIKA
Periódus: 2019-

Kihívások

Korábban már futottak PPC hirdetéseik, de ügynökséget váltottak ráadásul az együttműködésünk kezdetekor a Ceumedika a webshop-motorját is lecserélte.

Nagy örömmel fogadtuk, hogy minket választottak. Közösen átgondoltuk a stratégiát, hogyan lehetne az új webshopot népszerűsíteni a felhasználók számára. A kezdeti időszakban kizárólag Brand építést támogató kampányokat futtattunk annak érdekében, hogy az akkor még kevésbé ismert márkát népszerűvé tegyük a piacon.

905%
bevétel növekedés PPC csatornákból

Megközelítés

A türelem és a bizalom a közös munka kezdetén kiemelten fontos, – főként egy, még kevésbé ismert webshop esetében – ugyanis, bár már az első 3 hónapban is tudtunk eredményeket felmutatni, a brandépítő- és performancia kampányok együttes használata 6 hónap után eredményezett jelentős forgalomnövekedést.

300%
e-kereskedelmi konverziós arány növekedés

Eredemények

Fontosnak tartjuk kiemelni hogy az Aukcióstatisztikában látható, hogy különösen a Shopping kampány esetén több nagyobb webáruházat, is megelőzve szereplenek a cemedika.hu-n látható termékek. Google Ads-ben folyamatosan csökkent a tranzakciókénti költség.

5%
konverziós arány egy Facebook-os termékkampánynál

Vélemények

Azt szeretem a klikkmániában, hogy úgy érzem igazán profi szakértője a PPC területnek és veszi a fáradtságot, hogy ezt a tudását időről időre velünk is megossza. Mindig közösen gondolkodunk, nincs ködösítés mivel a teljesítményt performancia alapon mérjük, így a céljaink közösek. Folyamatosan tapasztalom a proaktivitást és az alapos utóértékelést. Ha valamin változtatni kell, azonnal változtatunk, nincs mese habbal, csak hónapról hónapra javuló konverzió.
Téglás András, Product Manager