E-kereskedelem
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Webshop manager szemmel: 3 tipikus feed hiányosság
Ha hiányos vagy rossz a webáruházadhoz tartozó feed, akkor nem lesz annyira jövedelmező, mintha az összes fontos információt tartalmazná. Továbbá le is tilthatja termékeidet például a Facebook Shopping vagy a Google Merchants a hibák miatt.
Tovább a cikkhezWebáruház audit – Mikor szükséges és mire jó?
Az eredményes online jelenlét alapja egy jól működő weboldal, hiszen a tanulmányok szerint a látogatók 75%-a a weboldal alapján ítéli meg egy vállalkozás/webáruház hitelességét. Ezért fontos, hogy rendszeresen megvizsgáld, hogy jobb felhasználói élményt nyújthass látogatóidnak.
Tovább a cikkhezWebshopokat is érintő jogszabályi változások lépnek életbe Május 28-tól
Több ponton módosul a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet (megfelelve az európai parlamenti és tanácsi irányelveknek).
Tovább a cikkhezIlyen legyen a webshopod kezdőlapja!
Egy korábbi cikkünkben már bemutattuk, hogy milyen legyen a weboldalad megjelenése. Most nézzük meg milyen megoldások javasoltak, hogy tökéletessé varázsold a webshopod kezdőlapját!
Tovább a cikkhezTartalommarketing tippek az e-kereskedelem berobbantásához
A tartalommarketing a legjobb hosszútávon megtérülő módszer a márkaérték növelésére, közönségmegtartásra, és a vásárlás ösztönzésre. Tippek:
Tovább a cikkhezKözösségi E-kereskedelem: Hogyan vágjunk neki a 2021-nek hatékony közösségi médiával?
Nem árulunk el nagy titkot azzal, hogy az online kereskedelem folyamatosan változik és új megoldásokkal rukkol elő. A szorgalmas hirdető pedig minden figyelmét arra fordítja, hogy lépést tartson az újabb és újabb trendekkel. Amikor már azt hitted, hogy sínen van az e-kereskedelmi stratégiád, egy új paradigma tűnik fel a láthatáron!
Tovább a cikkhez