Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Amikor nem az eladás a cél – PPC esettanulmány

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2010.04.30.

A márciusban publikált Torkos csütörtök esettanulmányunk pozitív fogadtatásán felbuzdulva folytatjuk a sikeres kampányaink bemutatását, hogy még több hasznos tippet és tapasztalatot osszunk meg a PPC hirdetések után érdeklődőkkel.

A Kedvenc étel kampányt azért választottuk a sorozat következő tagjának, mert egy ilyen téma kiválóan használható annak bemutatására, hogy milyen lehetőségek rejlenek a PPC rendszerekben, ha nem közvetlen eladásokat szeretnénk elérni, hanem másfajta célok elérésére kívánjuk használni a Google Adwords, Facebook és Etarget rendszereket.

A Kedvenc étel promóció alatt egy szavazásra buzdító kampányt kell érteni, amely elsősorban a tartalmi hálózaton, illetve közösségi oldalakon futott.

Az esettanulmány tanulságai közül kiemelnénk néhányat:

  • Ma már a Facebook rendszere Magyarországon is képes nagy volumenben látogatókat hozni és konverziókat elérni.
  • Közvetlen eladásra a Google keresési hálózatánál nincsen hatékonyabb eszköz. Más jellegű célokhoz azonban a Facebook vagy az Etarget hatékonyabb eszköz tud lenni.
  • A közösségi oldalakon jóval aktívabbak a női felhasználók, ha a kampány célokhoz mindegy a látogató neme, akkor inkább őket próbáljuk meg célozni.

További konklúziókért és számadatokért ajánljuk elolvasásra a teljes esettanulmányt:

https://www.klikkmania.hu/static/klikkmania/media/klikkmania_kedvencetel_esettanulmany.pdf

https://www.klikkmania.hu/static/klikkmania/media/klikkmania_torkos_esettanulmany.pdf

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet