A márciusban publikált Torkos csütörtök esettanulmányunk pozitív fogadtatásán felbuzdulva folytatjuk a sikeres kampányaink bemutatását, hogy még több hasznos tippet és tapasztalatot osszunk meg a PPC hirdetések után érdeklődőkkel.
A Kedvenc étel kampányt azért választottuk a sorozat következő tagjának, mert egy ilyen téma kiválóan használható annak bemutatására, hogy milyen lehetőségek rejlenek a PPC rendszerekben, ha nem közvetlen eladásokat szeretnénk elérni, hanem másfajta célok elérésére kívánjuk használni a Google Adwords, Facebook és Etarget rendszereket.
A Kedvenc étel promóció alatt egy szavazásra buzdító kampányt kell érteni, amely elsősorban a tartalmi hálózaton, illetve közösségi oldalakon futott.
Az esettanulmány tanulságai közül kiemelnénk néhányat:
- Ma már a Facebook rendszere Magyarországon is képes nagy volumenben látogatókat hozni és konverziókat elérni.
- Közvetlen eladásra a Google keresési hálózatánál nincsen hatékonyabb eszköz. Más jellegű célokhoz azonban a Facebook vagy az Etarget hatékonyabb eszköz tud lenni.
- A közösségi oldalakon jóval aktívabbak a női felhasználók, ha a kampány célokhoz mindegy a látogató neme, akkor inkább őket próbáljuk meg célozni.
További konklúziókért és számadatokért ajánljuk elolvasásra a teljes esettanulmányt:
https://www.klikkmania.hu/static/klikkmania/media/klikkmania_kedvencetel_esettanulmany.pdf
https://www.klikkmania.hu/static/klikkmania/media/klikkmania_torkos_esettanulmany.pdf