Háromszoros bevétel, 15%-kal kevesebb költéssel
Kihívások
Márkájukat ismert modell, műsorvezető és blogger anyukák népszerűsítik nagykövetként. Közismertek havi pelenkacsomag-akcióikról, rendkívül kedvező áraikról. A Klikkmániával 2018 óta dolgoznak együtt. A Pelenka.hu tulajdonosainak rendkívül magas elvárásaik vannak a megtérüléssel kapcsolatban, mely egyben a fő KPI is a közös munka során.
Megközelítés
A kampányokat a vásárlói útvonalra alapoztuk és persze a szigorú megtérülési elvárás mentén haladtunk a további finomhangolásokkal. Ennek érdekében kiszervezésre kerültek az új user és a remarketing kampányok is.
Eredemények
2019. március közepe-április közepe időszakában egy nagy készletkisöprési akció hozott látványos fellendülést a forgalomban, majd később a vírushelyzet miatt pánik vásárlás indult be. Mégis azt látjuk, hogy a bevételt sikerült megháromszorozni lényegesen kevesebb költéssel.