ADATVEZÉRELT

Keresőbarát szövegírás

Szeretnéd, hogy a weboldalad szövegezése ne csak szakmai és ügyfélbarát legyen, de a SEO szempontokat is kiszolgálja?
Vedd fel velünk a kapcsolatot!

Keresőbarát szövegírás

Az keresőbarát szövegírás lényege, hogy olyan tartalmat hozzunk létre, amely egyszerre vonzó az olvasók és a keresőmotorok számára. A releváns kulcsszavak beépítése közben a természetességre törekszünk, miközben értékes információkat is nyújtunk. Ez a megközelítés egyszerre növeli a felhasználói elköteleződést, miközben nagyobb esélyt biztosít a keresőmotorok találati listáin való jobb helyezésre.
A világos, tömör és eredményorientált nyelvezetre összpontosítva a vállalkozások hatékonyan közvetíthetik üzenetüket, és növelhetik a konverziók számát. A Klikkmánia választásával biztos lehetsz benne, hogy szakértelemmel készült tartalmakat kapsz, amelyek megfelelnek a legfrissebb SEO elveknek, és felturbózzák a vállalkozásodat!
Beszélgessünk!

SEO stratégiánk kulcselemei

Téma és kulcsszókutatás
Segít abban, hogy a tartalmad megfeleljen annak, amit a közönséged keres, ugyanakkor a keresőmotoroknak is felkeltse a figyelmét. Ne csak a vevőd legyen visszatérő vendég a weboldaladon, hanem a keresőmotor is!

SEO Audit elkészítése
On-page: A meta címek, leírások, fejléc-címek és tartalmak optimalizálása a keresőmotorok és a felhasználók igényeinek megfelelően.

Technikai SEO: Olyan elemeket foglal magában, mint a weboldalad sebessége, mobilbarátsága, URL-struktúrája, valamint a hibás oldalak javítása, hogy a keresőmotorok indexelni tudják a tartalmaidat.

Versenytárs elemzés
Átnézzük a legerősebb versenytársak SEO tevékenységét és linkhálózatát. Levonjuk a legfontosabb követeztetéseket, majd a konkurencia eredményeit a saját előnyünkre fordítjuk és a tapasztaltakat beépítjük a stratégiába.

Roadmap, ütemterv

Elkészítjük a 12 hónapot átölelő SEO ütemtervet, mert fontos, hogy ne az összes módosítási javaslatunk egyszerre valósuljon meg. Ha sok változtatást eszközölün egy időben az több veszélyt is rejt magában. Egy részről az egyértelmű és túlzásba vitt SEO aktivitást negatívan értékelhetik a keresőmotorok. Más részről a változtatások által okozott eredmény kilegéngések okának felderítésében is hasznos, ha lépésről-lépésre haladunk. Nem utolsó sorban pedig a Google algoritmusváltozásaira is reagálni kell, ami módosíthatja az ütemtervet is.

Bármilyen shopping hirdetés csak annyira jó, amennyire az összetevői is azok. Kulcskérdés a helyes shopping feed megléte, az ajánlattételi stratégia, és termékkategóriák optimális megválasztása és nem utolsó sorban a kereskedelmi ajánlat versenyképessége. Egy rosszul összerakott feed-del és/vagy árképzéssel is termelhetünk veszteséget, hiába az olcsóbban lekattintható CSS hirdetés.

Hivatalos Google Partnerek vagyunk

Elsőként szereztük meg itthon a Google Partner státuszt, melyet az évek során nem csak megtartottunk, hanem sikerült továbbfejleszteni is. Ma már Kiemelt Google Partner ügynökség vagyunk, mely megkülönböztet minket a hagyományos Google Partner státusztól. Ezzel a státusszal a Google hivatalosan is elismeri, hogy a legjobb Google Partner ügynökségek top 3%-ába tartozunk! A Kiemelt státuszhoz az alábbiakra van szükség:

Google Premier Partner - Klikkmánia

Ami megkülönböztet minket

Nagy hangsúlyt fektetünk szakértőink állandó képzésére, mert pontosan tudjuk, hogy a digitális világban egy valami állandó, a változás. A változások lekövetésére és a megfelelő minőség biztosítására pedig szükség van a képzésekre és a minősítések megszerzésére.

Ugyanakkor kiemelten fontos a komplex szemlélet, ezért az állandó SEO képzések mellett, kollégáink rendelkeznek vizsgákkal a Google Ads, Facebook, SEO és az inbound marketing valamint a marketing automatizálás területén is.

Vedd fel velünk a kapcsolatot!
Google Premier Partner - Klikkmánia
Active Campaign Partner Magyar
TikTok hirdetések Klikkmánia
Facebook Blueprint Klikkmánia

Ügyfél- és SEO-barát módszertanunk

Adatvezérelt SEO együttműködési folyamatunk a bő egy évtizedes gyakorlati tapasztalatunk alapján épült fel és jelenleg 10 operatív lépésből áll. A 10 lépésből álló munkafolyamat magába foglalja a SEO Stratégiát és a SEO havi menedzsmentet is.

A lépések formája és pontos tartalma időről-időre változik, ahogyan az egész digitális marketing is állandó változást követel. De a sarokpontok változatlanok, ami egy rendkívül stabil keretet ad szolgáltatásunknak.

A stratégiai és sok esetben taktikai döntésekhez is a legmodernebb AI alapú, döntéstámogató elemző és kampányoptimalizáló eszközöket használjuk.

Kick-off meeting
A szerződést követő első találkozón alaposan belekérdezünk mindenbe, ami befolyásolhatja a sikeres SEO stratégiát. Megismerjük vállalkozásod üzleti céljait és szektorát. Átbeszéljük az operatív lépéseket és hogy mire számíthatsz az első pár hónapban.
Adatforrásokhoz való hozzáférés megadása
Bekérjük a hozzáféréseket a már meglévő online eszközeidhez, létrehozzuk és beállítjuk az újakat. Majd integráljuk ezeket saját CRM és Projekt menedzsment és SEO eszközeinkkel rendszerünkkel.
Gyorselemzés, és a főbb kritikus pontok feltérképezése
Elemezzük weboldalad vagy webáruházad adatait és korábbi eredményeit. Megnézzük a főbb konkurenciák online jelenlétét és működését. Ezek alapján kialakulnak az első benyomások és vélemények. Itt még csak vázlatoknál tartunk, amik később mankóként szolgálnak.
SEO Stratégia és Roadmap
A megszerzett adatok és piaci körkép alapján megindul a konkrét SEO stratégia felépítése. A SEO menedzser a senior stratéga iránymutatásai és ügynökségünk belső standardjai alapján elkészíti a stratégiát.
Átbeszélés, priorizálás, jóváhagyás, és start
Az ügyfél visszajelzéseit követően finomhangolunk az ütemterven és ezzel egyidőben elstartolnak a kulcsszó- és versenytársfigyelő szoftvereink.
Adatvezérelt SEO tanácsadás
Elindul az állandó SEO felügyeletet, a kulcsszavak, a linkek és a versenytársak monitorozását, a SEO újdonságok és algoritmus változások implementálása a weboldalba és a stratégiába.

Állandó ügyfél és fejlesztő support
A sikeres SEO együttműködés alapja az állandó kommunikáció és támogatás. Sok esetben az ügyfél saját fejlesztője, vagy saját maga állítja be a javasolt változtatásokat. De mi mindig ott vagyunk és segítünk.
Monitoring
Az adott piac szempontjából legfontosabb algoritmusváltozásokat lekövetjük és árgus szemekkel figyeljük a versenytársak mozgását. Negyedévente pedig reauditot készítünk, amibe beépítjük a tapasztaltakat.
Javaslatok implementálása a változások alapján
A Reauditok alapján előfordulhat, hogy módosítani kell a kialakított stratégián vagy az ütemterven. Ettől persze nem ijedünk meg, mert képben vagyunk köszönhetően a módszertanunknak és kiváló ügyfélkapcsolattartásnak.
Riportok, tanácsadás, és linképítés
A riportolásra saját fejlesztésű Google Data Studio konnektorokat használunk, melyekkel az ügyfélre szabhatjuk a riportokat. A ügyfél oldalán lévő döntéshozókat nem zavarjuk fölösleges mutatókkal, számokkal, csak azt mutatjuk meg, aminek valóban döntéstámogató szerepe van. A puszta számokon és táblázatokon kívül proaktívan levonjuk a megfelelő következtetéseket és előremutató javaslatokat teszünk a siker érdekében.

Miért lesz sikeres az együttműködésünk?

Közel 20 éves működésünk alatt volt lehetőségünk megtapasztalni az ügyfél és ügynökségi viszonyban rejlő szépségeket és kihívásokat is. Ez idő alatt kialakítottuk a folyamatainkat, munkamódszereinket és működési protokollok segítségével szabályozzuk, hogy minden időben és az elvárható legjobb minőségben készüljön el. Ugyanakkor hiába minden, ha nem alakul ki a megfelelő munka- és emberi kapcsolat az ügyfelekkel. Ez határozza meg, hogy hosszabb távon is sikeres lesz-e a kampány, az adott projekt és a teljes együttműködés. A következőkben kis betekintést adunk abba, hogyan vélekedünk a partnerségről és általában az együttműködésről.
Vedd fel velünk a kapcsolatot!
Egy nyelvet beszélünk

Számunkra a legnagyobb öröm és egyben legnehezebb kihívás is, ha megismerhetjük egy újabb vállalkozás működését, céljait, számait. Ebbe hajlandóak vagyunk beletenni rengeteg időt és energiát és viszonzásul elvárjuk, hogy a partnerünk is ugyanúgy meghallgassa és megismerje a mi működésünket, logikánkat, nyelvezetünket. Ez minden sikeres együttműködésünk mozgatórugója.

Mindig lépéselőnyben

Dedikált kollégáink napi szinten követik a digitális marketing trendeket és hetente egy-egy workshop keretein belül megosztjuk egymással a tudást. Állandó belső továbbképzéseket tartunk, de nem riadunk vissza attól sem, hogy külsős trénerek képezzék csapatunkat. Rendszeresen tartunk ingyenes webináriumokat is, melyek mindenki számára nyitottak (lásd Tudástár). Folyamatosan teszteljük a legújabb AI alapú hirdetés optimalizáló szoftvereket és mindig a leghatékonyabbal dolgozunk. Ha kell sajátfejlesztésű eszközeinkkel is támogatjuk ügyfeleinket, hogy ők is megszerezzék a piacvezető pozíciót.

Szeretjük a számokat

Annyira szeretünk számokkal dolgozni, hogy a megfelelő adatok és számok nélkül döntéseket sem hozunk. A teljes ügynökségünk működését a számok határozzák meg, legyen szó a belső munkafolyamatainkról, kollégáink értékeléséről vagy ügyfeleink kampányairól. Az adatvezérelt operációt piacvezető szoftverekkel és saját fejlesztésű eszközökkel támogatjuk.

Komplex
marketing szaktudás

A teljes adatvezérelt, ROI fókuszú digitális marketing arzenál ügyfeleink rendelkezésére áll. Hatással vagyunk az online ügyfélszerzés és forgalom generálás teljes folyamatára, köszönhetően annak, hogy a kiváló Google és Facebook Ads munkatársakon kívül, házon belül tudhatjuk a legjobb SEO, analitika és inbound marketing szakembereket is.

Nem kertelünk

Garantáljuk a transzparenciát és az őszinte, nyílt beszédet a partnereinkkel, legyen szó bármilyen komplex és nehéz üzleti szituációról. Igyekszünk mindig egyértelműen és azonnal kommunikálni a problémákat éppúgy, ahogyan a sikereket. A mellébeszédet kerüljük, mert nem viszi előre az együttműködést és ugyanezt várjuk el az ügyfeleinktől is.

Gyakran ismételt kérdések az SEO stratégiáról

Mit jelent az SEO stratégia, és miért fontos?

Az SEO stratégia egy terv, aminek a célja, hogy javítsa a weboldalad helyezését a keresőmotorok találati listáin. Segít növelni az organikus látogatók számát, javítja a látogatók minőségét, és ezzel támogatja az üzleti növekedést.

Mikorra várhatóak eredmények egy SEO stratégia esetén?

Az SEO egy hosszabb távú folyamat. Az eredmények általában 6-10 hónapon belül láthatóak, a versenytől és a weboldalad jelenlegi helyzetétől függően.

Milyen eszközöket érdemes használni egy SEO stratégia kialakításához?

Az Ahrefs, a Moz, a SEMrush és a Google Analytics illetve Search Console remek eszközök kulcsszókutatáshoz, az eredmények nyomon követéséhez és a weboldal állapotának ellenőrzéséhez.

Milyen gyakran kell frissíteni egy SEO stratégiát?

Fontos, hogy rendszeresen, akár havonta, de legkésőbb negyedévente módosítsd a stratégiádat, hogy az reagáljon az aktuális algoritmus és piaci változásokra.

Meg tudom csinálni az SEO-t egyedül, vagy szakemberre van szükségem?

Bár kisebb vállalkozások sokszor maguk kezdik el az SEO-t, a profi SEO cégekkel való együttműködés gyorsabb és hatékonyabb eredményeket hozhat. A SEO szerves része egyéb marketing tevékenységeknek, nem ajánlott elszigetelten kezelni. A Klikkmániában több terület (szövegíró, adatelemző, seo szakértő, linkfejlesztő, weboldalfejlesztő) szakértői együtt dolgoznak azon, hogy sikeres legyen a SEO stratégiád. Tapasztalataink szerint ez a szaktudás és annak folyamatos frissen tartása nem elvárható egy vagy két munkatárstól. A teljes SEO csapat felépítése pedig erőforrás-, költség- és időigényes feladat, ezért kifejezetten ajánlott a kiszervezése.

Blog cikkek

Friss hírek, elemzések, érdekességek, interjúk a performance marketing világából.
Még több blog cikk
Keresőoptimalizálás

A mesterséges intelligencia és a SEO: Hogyan formálja át az AI a stratégiánkat?

Az elmúlt években a mesterséges intelligencia (AI) térnyerése forradalmasította a digitális világ számos területét, köztük a keresőoptimalizálást (SEO) is. Az alábbiakban összefoglaljuk a legfontosabb AI-alapú kihívásokat és javaslatot adunk arra, hogyan vehetjük fel a versenyt az ezzel járó új helyzetben a versenytársakkal.
Levente Asztalos
Levente Asztalos
Levente Asztalos
Levente Asztalos