Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között
A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhezAI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez
A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhezNe vágd meg a SEO költségvetésedet – inkább csoportosítsd át!
A Search Engine Land cikkében Adam Heitzman arra figyelmeztet, hogy az SEO költségvetés csökkentése rövid távon megtakarítást hozhat, de hosszú távon versenyhátrányt jelenthet.
Tovább a cikkhezA Kulcsszótervező mostantól helyi és eszközszintű előrejelzéseket is kínál
A Google Ads Kulcsszótervezője új funkcióval bővült: mostantól előrejelzéseket nyújt város, régió és eszköztípus (mobil, asztali gép, táblagép) szerint lebontva.
Tovább a cikkhezMit adhat az AI neked és cégednek? Stratégia, hatékonyság és idő – hallgasd meg az erről szóló KLIKKTALK-ot! – 6. epizód
Az AI már nem a jövő, hanem a jelen, amire mindenkinek és minden vállalkozásnak reagálnia kell. Az új KLIKKTALK epizódban arról beszélgetünk, hogyan használható tudatosan a mesterséges intelligencia stratégiai és operatív szinten is.
Tovább a cikkhezA márka kizárása és engedélyezése mostantól AI Max for search használatát igényli a keresési kampányokban
A Google Ads minden új keresési kampány esetében áthelyezte a márkák engedélyezését és kizárását az AI Max rendszerébe.
Tovább a cikkhez