Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Google Lens új funkciói iOS-en: Képernyő keresés és AI-áttekintések

A cikkben megtalálható az animált működése! A cikk bemutatja, hogy a Google Lens mostantól elérhetővé teszi a képernyő keresés funkciót iOS-eszközökön, lehetővé téve a felhasználók számára, hogy a böngészés közben bármely megjelenített tartalmat azonnal megkeressenek anélkül, hogy képernyőképet kellene készíteniük vagy új lapot nyitniuk. Ezt a funkciót a Google vagy a Chrome alkalmazásban a hárompontos…
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Hogyan készíts hatásos képes hirdetéseket?

Nem kell grafikus képzettséggel rendelkezned ahhoz, hogy Te is esztétikus és a hirdetés teljesítménye szempontjából hatékony bannereket készíts. Rengeteg forrás és eszköz áll a rendelkezésedre, amik alapján el tudod kezdeni saját hirdetési képeid készítését. Viszont ehhez néhány kritériumot szem előtt kell tartanod, ebben segítünk most a cikkünkkel.
Tovább a cikkhez
Dávid Kertész

Google Ads frissítés: félrevezető landing oldalak 

A Google frissítette keresési hirdetési rendszerét, hogy előnyben részesítse a releváns és könnyen használható céloldalakat, amelyek megfelelnek a felhasználói szándéknak. A Google egy mesterséges intelligencia által vezérelt modell segítségével ellenőrzi, hogy az az oldal, amelyre a felhasználó egy hirdetésre kattintás után eljut, az elvárásoknak megfelelő élményt kínál-e.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Meta Advantage+ katalógushirdetések célzásának egyszerűsítése, automatizált lehetőségek

A Meta eltávolította a manuális közönségtípusokat az Advantage+ katalógushirdetésekből, ami jelentős elmozdulást jelez az AI-vezérelt hirdetéskezelés felé.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia