Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
A LinkedIn kicsinyíti az organikus posztok linkelőnézetét
A szponzorált posztok továbbra is nagyobb előnézeti képeket kapnak, a harmadik féltől származó linkeket tartalmazó organikus posztok mostantól sokkal kisebbek.
Tovább a cikkhezGoogle Marketing Live 2024 – Minden amit tudnunk kell a bevezetésre kerülő újdonságokról
A Google Marketing Live 2024 eseményt május 21-én tartották Kaliforniában. Az esemény számos újítást és fejlesztést mutatott be, amelyek célja a hirdetők munkájának megkönnyítése és az AI-alapú megoldások hatékonyabb kihasználása.
Tovább a cikkhezA Google márciusi 2024-es frissítése: a minőségi tartalom és spam elleni küzdelem jegyében
A Google márciusi 2024-es fő algoritmusfrissítésének befejezését 2024. április 26-án jelentették be, bár a tényleges frissítés április 19-én zárult le. Az update március 5-én kezdődött és összesen 45 napig tartott. Ez az összetett frissítés jelentős ingadozásokat okozott a weboldalak rangsorolásában, és több száz weboldal no-indexálását eredményezte, különösen az AI által generált tartalom és az alacsony…
Tovább a cikkhezVárható változások a Skillshop platformon
A Google hamarosan olyan változtatásokat fog végrehajtani a Skillshop platformon, amelyek segítségével könnyebben megtalálhatjuk a releváns képzéseket és minősítéseket.
Tovább a cikkhezGoogle Merchant Center: Elérhetők a helyi készlethirdetések Magyarországon is
Ezzel a funkcióval bemutathatjuk a termékek üzletbeli rendelkezésre állását, valamint az üzlettel kapcsolatos információkat a közelben tartózkodó és a Google-on keresgélő vásárlóknak.
Tovább a cikkhezA Meta mesterséges intelligenciával működő hirdetési kreatív eszközöket indít el
A Meta egy új generatív mesterséges intelligencia funkciókat mutatott be (képekhez és szövegekhez kapcsolódóan), amelyek segítségével a vállalkozások még vonzóbb hirdetési tartalmakat hozhatnak létre a Facebookon és az Instagramon.
Tovább a cikkhez