Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
A Google frissíti a Merchant Center termékadat-specifikációit
A 2024-re vonatkozó változtatások célja a termékinformációk minőségének javítása, amely garantálja, hogy a Merchant Centerbe beküldött összes termékadat helyesen van formázva, amely elősegíti a Shopping-hirdetések és az organikus Shopping-adatok sikerességét.
Tovább a cikkhezA Meta közönségcélzási frissítéseket jelentett be
A Meta új közönségbetekintési és célzási lehetőségeket vezetett be Advantage+ Shopping kampányaiban.
Tovább a cikkhezA YouTube 3 új frissítést mutat be, köztük az élő közvetítés reakcióelemzését
A platform azt reméli, hogy a változtatások révén az alkotók mélyebb betekintést nyerhetnek a közönségükbe, így hatékonyabban optimalizálhatják a tartalmat.
Tovább a cikkhezA Google elmondja, miért fontos a hirdetések erőssége
A hirdetés erőssége „nagyon fontos”, és hangsúlyozta annak jelentőségét, mint értékelő kritériumot, amelyet a marketingszakembereknek előnyben kell részesíteniük.
Tovább a cikkhezAz Apple új eszközt tesztel az App Store-hirdetések optimalizálására
A hírek szerint az Apple egy új intelligens eszközt próbál ki az App Store-ban.
Tovább a cikkhezÉrdemes még várni a frissítés hatásaival kapcsolatban
A forrásunkként megjelölt cikk arról szól, hogy a Google 2024. márciusi alapvető frissítése folyamatosan zajlik, a weboldal tulajdonosoknak és SEO szakembereknek türelemmel kell lenniük.
Tovább a cikkhez