Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Facebook elsődleges mutatója
Miután az Instagram bejelentette, hogy augusztustól a „Views” -ra vált elsődleges fókuszmérőként, a Meta most bejelentette, hogy a Facebook követni fogja ezt a példát.
Tovább a cikkhezNew Customer Match for Google Analytics
A Google mostantól lehetővé teszi, hogy a Customer Match segítségével javítsd a Google Analytics közönségeit, amelyeket exportálsz a kapcsolt hirdetési termékekhez, mint a Google Ads, Display & Video 360 és Search Ads 360.
Tovább a cikkhezSzigorúbb Ügyfélegyezési (Custom match) irányelvek januártól
2025.01.13-án a Google frissíti irányelveit, és ezen dátumtól kezdve a hirdetők elveszíthetik a jogukat a saját ügyféllista használatára.
Tovább a cikkhezMegvizsgálták a Google kampánytípusok teljesítményét
A Google Ads Performance Max (PMax) kampányainak teljesítményét vizsgáló kutatás alapján a kampányok költségei nőnek, miközben a kattintás költségek (CPC) emelkedtek. Az adatok azt sugallják, hogy a PMax szerény ROAS-javulást hoz, de a növekvő CPA-k és CPC-k felemésztik ezt a nyereséget.
Tovább a cikkhezMárkánk testreszabása Pmax-ban
A PMax kampány újdonságai lehetővé teszik, hogy testreszabhassuk a hirdetéseket, a főbb márkaelemeket.
Tovább a cikkhezMeta: januártól érkezik az Optiscore, november 1-el módosítottak a capi-n
Januártól globálisan elkezdenek bekerülni fiókokba az Opportunity score támogatások.
Tovább a cikkhez