Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Google: hamarosan érkezik a Business links asset és PMAX Szegmentálási nézet

A Google tovább fejleszti népszerű hirdetési rendszerét, ezzel segítve a még hatékonyabb kampánykezelést és az adatok elemzését.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
A Generatív Keresési Élmény (SGE) és a SEO: A jövő keresési technológiái és hatásuk az online világra

SGE: a Generatív Keresési Élmény és a SEO: A jövő keresési technológiái és hatásuk az online világra

Kíváncsi vagy, hogyan maximalizálhatod a Google Ads kampányaid hatékonyságát 2024-ben anélkül, hogy fölöslegesen sokat költenél?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos

A YouTube dislike gomb helyett mentés gomb a short videóknál (tesztelés alatt)

A short videók jól megszokott kezelőfelületéről (a jobb felső sarokban, egymás alatt található like és dislike) eltűnik a dislike gomb (a … menübe) és helyet cserél az eddig … menüben található mentés gombbal.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A meta új betekintést ad a mesterséges intellgencia alapú Advantage hirdetési csomagjába

A Meta új áttekintést tett közzé mesterségesintelligencia-alapú „Advantage” hirdetési csomagjáról, ami tartalmazza a kampányok optimalizálását segítő összes mesterségesintelligencia-eszközt.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Lokális szolgáltatási hirdetések

A vállalkozásoknak hamarosan Google vállalkozás profilra (GBP) lesz szükségük ahhoz, hogy továbbra is helyi szolgáltatási hirdetéseket (LSA) jelenítenek meg, és megjelenítsék az ügyfelek véleményét.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A brand kulcsszavak emelkedő költségeinek okai

A brand kulcsszavak korábban megbízható és megfizethető módszert jelentettek a vállalkozások számára, hogy vonzzák a márkájukat kereső, nagy értékű ügyfeleket, de az elmúlt évben a márkákra való keresési kifejezések költsége az egekbe szökött, különösen az olyan piacokon, mint a jogi szolgáltatások, ahol a kattintásonkénti költség (CPC) több mint kétszeresére nőtt 2023-hoz képest.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia