Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Facebook hirdetési újdonságok
Ezek a frissítések a Meta mesterséges intelligencia által vezérelt Advantage+ vásárlási kampányaival integrálva kibővített kreatív lehetőségeket és továbbfejlesztett célzási lehetőségeket kínálnak a hirdetőknek.
Tovább a cikkhezGoogle Ads újdonságok
A Google több újdonságot, frissítést jelentett be egy online marketing konferencián.
Tovább a cikkhezA Google Ads megszünteti az enhanced CPC-t a Search és a Display kampányok esetében
A Google Ads októbertől fokozatosan megszünteti az enhanced CPC (eCPC) használatának lehetőségét az új keresési és Display kampányokban, azzal a céllal, hogy 2025 márciusáig az összes fennmaradó kampányt átállítsa manual CPC-re.
Tovább a cikkhezA Google Ads 2025-ben frissíti a Videós Kampányokat (VAC – Video Action Campaigns) Demand Gen-re
A Google Ads 2025 második negyedévétől a Videós kampányt (VAC) a sokoldalúbb (több formátummal rendelkező) Demand Gen kampányokba olvasztja.
Tovább a cikkhezGoogle adds generative AI insights, shopping ad campaign goals
A Google új eszközei valós idejű vásárlási trendeket, mesterséges intelligencia által vezérelt betekintést és automatizált készlet szinkronizálást kínálnak.
Tovább a cikkhezItt a TikTok új jelentése, amely a közösségi vásárlási trendeket vizsgálja
TikTok folyamatosan próbálja megerősíteni az alkalmazáson belüli vásárlást. Azt a sikert igyekszik megismételni, amelyet a Douyin, az alkalmazás kínai verzióján végzett in-stream vásárlás során tapasztalt: Br. 37.5 milliárd dollár.
Tovább a cikkhez