Az Unbounce jelentős erőssége, hogy a landoló oldalak készítésének valamennyi aspektusára saját megoldást szállít, ám nem hiányoznak a legjobb integrációk sem. Az illeszthető applikációk és eszközök segítségével így egyetlen rendszer valamennyi igényedet kiszolgálhatja. Az Unbounce zökkenőmentesen integrálható olyan népszerű e-mail marketing platformokkal, mint a Mailchimp, az AWeber és a Constant Contact, lehetővé téve a lead adatok egyszerű szinkronizálását. Sorban állnak olyan elterjedt CRM rendszerek, mint a Salesforce és a HubSpot, továbbá a Google Analytics és a Kissmetrics elemző eszközök, de a hazánkban gyakran használt popup generátor, az Optimonk is a listán szerepel. Ezek alkalmazása megsokszorozza a kampányok optimalizálási lehetőségeit, a potenciális ügyfelek hatékony megszerzését, valamint az adatközpontú döntések meghozatalát.
A folyamatosan fejlődő eszköztár, integrációs és funkciólista garantálja, hogy kampányaidban naprakész, a legújabb trendeket követő landolókra terelhessük a forgalmat. A rendszert használva ügyfeleink számára olyan landoló oldalakat építünk ki, melyekkel a lehető leghatékonyabb PPC kampányt tudjuk biztosítani. Erre folyamatosan bővített szaktudásunk mellett többek között az Unbounce A/B teszt lehetősége, illetve átfogó mesterséges intelligencia támogatása jelenti a garanciát. Nálunk tehát nem csak hirdetéseid lesznek a legjobb kezekben, de a landoló oldalak, ahova azokat irányítjuk, is minden elvárásnak maximálisan meg fognak felelni.
Nem tudod eldönteni, az Unbounce neked való-e? Nos, tapasztalataink alapján meggyőződésünk, hogy nincs olyan iparág, olyan cégméret, ahol a platform használata hátrányt okozna. Előnyös például e-kereskedőknek, szoftvercégeknek, tanácsadóknak – legyenek akár ügynökségek, akár szabadúszók –, de ide sorolhatjuk a B2B és B2C szektor első ügyfeleket szerző induló vállalkozásait, új termékeket bevezető cégeit, de a komplex adatbázisokkal és perszonalizált tartalmakkal dolgozó nagyvállalatait is.