Közösségi marketing

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Top 10 Facebook átverés és tippek hogyan kerüld el őket

A Facebook az egyik legkedveltebb közösségi platform - Magyarországon több mint 7,11 millió felhasználóval a 2024 novemberi adatok alapján -  így nem csoda, hogy a kiberbűnözés egyik melegágya, ahol a gyanútlan és olykor naiv  felhasználók figyelmét próbálják lekötni, csaló üzenetekkel és bejegyzésekkel.
Tovább a cikkhez
Krisztina Szombati

Így készíts szabályos nyereményjátékot a Facebook és Instagram oldalakon

A cikknek akár azt a címet is adhattuk volna, hogy “Öntsünk tiszta vizet a pohárba”, hiszen nap mint nap jön velünk szembe a Facebook és Instagram feedünkben szabálytalanul összeállított nyereményjáték bejegyzés.
Tovább a cikkhez
Krisztina Szombati

Pinterest summit 2023

A Pinterest termékinnovációiról volt szó 1 órában: Az új hirdetési formátumoktól és vásárlási eszközöktől az egyedi közönséglehetőségekig, amikkel szeretnék elérni, hogy az iparág legjobb full-funnel hirdetési megoldása legyen a Pinterest.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Útmutató az üzleti Facebook oldal létrehozásához

Miért fontos a vállalkozásoknak a Facebook közösség? Mert az üzleti oldal segítségével kapcsolatba léphetsz az ügyfelekkel, a potenciális érdeklődőkkel és kulcsfontosságú információkat oszthatsz meg a vállalkozásról, termékekről, szolgáltatásokról és közelgő eseményekről. A Facebook közösség felépítése, pedig hatékony módszere a potenciális ügyfelek elérésének.
Tovább a cikkhez
Krisztina Szombati

TikTok a B2B marketingben + 3 brand, akik jól csinálják

A TikTokon a vállalkozások sikeréhez vezető út nem teljesen ismeretlen. Három B2B marketingessel beszélgettünk, akik kísérleteznek és ezzel sikereket érnek el a TikTokon. Hogy mit tanultunk Tőlük?.
Tovább a cikkhez
Krisztina Szombati

Így készíts Facebook és Instagram nyereményjáték szabályzatot

Nem vitás, hogy a márkák és szolgáltatások online kapcsolatépítésének leghatékonyabb módja továbbra is közösségi oldalakban rejlik. A különféle platformok számtalan lehetőséget biztosítanak a márkaépítésre, illetve óriási szerepük lehet az e-kereskedelemben. Ahhoz, hogy fel tudjuk építeni közösségünket, illetve a meglévő követőtábor érdeklődését fenntartsuk - azaz, rendszeres posztoljunk, illetve olyan tartalommal töltsük fel az közösségi oldalunkat, amely…
Tovább a cikkhez
Krisztina Szombati