Míg a Facebook és az Instagram hirdetés ugyanazon Ads Manager használatával működik, hirdetési költségeik eltérőek. Mivel a Facebook régebb óta működik, több adattal rendelkezik, ezért több hirdetési elhelyezéssel is szolgál a fiatalabb testvér-platformhoz képest.
A tapasztalat azt mutatja, hogy gyakran az Instagram valamivel drágább, mint a Facebook, de ez ne rettentsen el senkit attól, hogy felfedezze ezt a jövedelmező és hatékony vizuális platformot. A fizetős reklám az Instagram hatékony marketing eszköze, amely kiegészíti a márkák által a Hírcsatornák, a Történetek és a Felfedezés füleken elvégzett tevékenységeket.
A Facebook-hirdetésekhez hasonlóan az Instagram-hirdetések is fejlett célzást és rugalmasságot kínálnak, így minden vállalkozás számára elérhetőek. Ha ez a vizuális platform népszerű csatorna a célközönségünk számára, érdemes hirdetni az Instagramon.
Ebben cikkben bemutatjuk, hogy hirdethetsz költséghatékonyan az Instagramon.
- Hogyan működnek az Instagram-hirdetések
- Mi az, amiért megéri az Instagram hirdetés
- Az Instagram hirdetések árképzését befolyásoló tényezők
- Az Instagram hirdetések átlagos aránya
- Az Instagram-hirdetések költségkeretének maximális kihasználásának módjai
Hogyan működnek az Instagram-hirdetések?
A kampány célkitűzésétől függően az Instagramon megjelenő hirdetéseknek legfeljebb 18 cselekvésre ösztönző gombja lehet, linkelhetnek webhelyre, és lehetőséget adhatnak a felhasználóknak alkalmazások letöltésére vagy online áruházakban való vásárlásra.
Az Instagramon való hirdetésekhez valójában nincs is szükség Instagram-fiókra. Mivel a Facebook az anyavállalata minden, amire szükségünk van egy Facebook üzleti oldal. Azonban a legjobb, ha van Instagram-fiókunk, így megismerkedhetünk olyan tartalmakkal, amelyek a legjobban visszahatnak a célközönségünkre, valamint kiegészítik és felerősítik az organikus Instagram-marketing erőfeszítéseinket.
Az Instagram-hirdetések beállításához használjuk a Facebook Hirdetéskezelőjét kampányok és hirdetéscsoportok beállításához, ahol megadhatjuk a költségkeretet, a célközönséget, a elhelyezéseket és az optimalizálási lehetőségeket. A Facebook hirdetésekhez hasonlóan hirdetéseink a kiválasztott időkeretben, a költségvetési paraméterekben, a választott közönséggel és az optimalizálási célokkal jelennek meg.
Mi az, amiért megéri az Instagram hirdetést?
A közösségi médiában történő reklámozás számos előnnyel jár, és bizonyos előnyökkel jár, ha fizetünk az Instagram-hirdetések megjelenítéséért, ahelyett, hogy egyszerűen kampányokat és promóciókat futtatnánk közvetlenül a vállalkozás fiókjából.
Speciális célzás
Havonta több mint egymilliárd felhasználóval az Instagram a második helyen áll a Facebook után. Ezek a platformok hihetetlenül robusztus célzási arzenállal rendelkeznek, és mivel a Facebook az Instagram tulajdonosa, az Instagram hirdetések ugyanazokat az átfogó demográfiai és földrajzi adatokat használják. Kölönböző közönségeket célozhatunk meg: natív közönség, -demográfia szerinti célzás, -saját egyéni közönség, kihasználva a Pixel vagy SDK, e-mail listákat megtalálhatjuk a siker eléréséhez legmegfelelőbb kampány célzást.
Magasabb elkötelezettség
Az Instagram a magas elkötelezettségről ismert – szervesen és fizetős hirdetések révén. Az Instagram képei átlagosan 23% -kal több elkötelezettséget kapnak, mint a Facebookon megosztva. Ami az organikus elkötelezettséget illeti, az Instagramon megjelenő márkák azt mondják, hogy követőiknek körülbelül 4% -a látja a tartalmukat ahhoz a szinte nem létező organikus eléréshez képest, amelyet a Facebook ma elér.
Bár a nyereményjáték posztok jobban teljesítenek, mégis bölcsebb dolog hirdetni mert növelhetjük az elérhetőségét és láthatóságát. A vizuális tartalom bármilyen formája jól teljesíthet, általában véve jobban elkötelezettek az emberek a videohirdetések iránt – mintegy 38% -kal . Vizuális platformként a képek és videók erőteljesebbek az elkötelezettség növelésében, mint más, szövegesebb közösségi platformokon.
Külső linkek
Az Instagram jelenleg nem engedélyezi a kattintható linkeket az organikus bejegyzésekben. Felvehetünk egy linket a feliratba vagy az üzenetekbe, de a címzettnek át kell másolnia és be kell illesztenie a böngészőjébe, vagy meg kell látogatnia az Instagram BIO- felületén található linket.
Az Instagram-hirdetésekkel külső linkeket is beilleszthetünk, amelyek lehetővé teszik, hogy kijelöljünk egy cél URL-t a webhelyünkre vagy egy másik külső URL-t.
Ahhoz, hogy jobban nyomon tudjuk követni a webhely forgalmunkat az Instagram-hirdetéseknél használjunk a saját domainunkat mert a nyomonkövetéshez minden esetben telepítenünk kell a Facebook Pixelt.
Előfordulhat, hogy más webhely URL-címében ez hiányos, amit nem Mi irányítunk
Hosszabb Videós hirdetések
A hirdetésekben futtatható legfeljebb 2 perces videó tartalommal több lehetőséget kapunk arra, hogy termékeinket és / vagy szolgáltatásankat márkánkat, ajánlatunk jellemzőit és előnyeit átadhassuk a közönségnek szemben a storyval, mely csak 15 mp-es.
Mennyibe kerülnek az Instagram-hirdetések? (USA)
Amikor olyan Instagram-hirdetésekről van szó, amelyekben van cél-URL, láthattuk, hogy a linkre kattintás kattintásonkénti költsége (CPC) 0,50 és 0,95 USD között mozog. Amikor a CPC (Összes) mutatóról van szó, látjuk, hogy ezek valamivel alacsonyabbak, 0,40 és 0,70 dollár között mozognak. Ez a CPC (összes) mutató figyelembe veszi az összes kattintást, amely egy hirdetésen történik, amely nemcsak link kattintásokat, hanem tetszéseket / reakciókat, megjegyzéseket és megosztásokat is tartalmaz. A CPM (1000 megjelenítésenkénti költség) tekintetében az Instagram költségei 2021. január 1-je óta 2,50-3,50 USD között mozognak a jobban teljesítő kampányok és a hozzájuk tartozó hirdetési készletek miatt. Ami a megbízási költségeket illeti, 0,01-0,05 dollárt látunk.
Az Instagram hirdetések árképzését befolyásoló tényezők
A hirdetési árazás meghatározásában szerepet játszó változó:
Célzás típusa: Például, ha egy márkaismertségi kampánycélt választunk, akkor annak költsége alacsonyabb lesz, mint más célzásoknál, amelynek magasabb az érték-célja, például a konverzióknak.
Célközönség mérete: Ahogy szűkítjük a közönségünket, esetleg a földrajzi célzásunkat vagy a korosztályt, láthatja, hogy az ár emelkedni fog, mivel ezzel párhuzamosan növekszik a verseny a figyelemért.
Költségkeret: ha alacsony a költségkeretünk, akkor hosszabb időbe telhet a tanulási szakaszból való kilépés, ha kampány vagy hirdetés készlet újrakezdődik. Először magasabbak lehetnek a költségek, mielőtt a rendszer megtanulja és megérti a kampány típusát, az optimalizálási célokat és azt, hogy a közönség hogyan viszonyul a hirdetéseinkhez.
CTR: A kattintási arány (CTR) szintén szerepet játszhat az árképzésben. Ha alacsony a CTR, akkor magasabb költségeket tapasztalhatunk, mivel a rendszer úgy gondolja, hogy némi megszakadás lehet a célközönség és a hirdetésekben közölt üzenetek között. A cél az egészséges CTR, amely körülbelül 2%. Ha egészséges a CTR, akkor látnunk kell a költségek csökkenését.
Hogyan lehet pénzt megtakarítani az Instagram adatokkal?
Teszteljünk olcsóbb kampánykerettel, hogy bemutassuk márkánkat figyelemfelkeltéssel, elköteleződés növelésért, a cél, hogy webhely linkjére kattintsanak, hogy ha ezek a felhasználók elhagyják az Instagram-ot, és felkeresik az Ön webhelyét, akkor is megcélozhassuk őket, ha nem hajtanak végre konverziót az első kattintással. (Facebook Pixel!)
Az Instagram költségeinek csökkentésének másik módja az automatikus elhelyezések használata a hirdetés készlet szintjén, valamint a Facebookon és az Instagramon egyaránt történő megjelenítés.
Nagyobb elhelyezési likviditással a rendszer az algoritmus segítségével meghatározhatja, hol jelenítse meg a hirdetésünket a legjobban, így több lehetőséget kínálva mindkét platformon, és több hirdetési elhelyezést elérve, ezáltal is csökkentve a versenyt az Instagram három jelenlegi hirdetéselhelyezésén, valamint ezzel csökkentve a költségeinket is.
A közönségünket különféle hirdetés változatokkal is tesztelni tudjuk a hirdetéseink másolatával, szövegek, címsorok, gombok és a kreatívok (képek és videók) különböző sorainak tesztelésével.
Használd ki az Instagram-hirdetéseket 2021-ben
Az Instagram tovább növekszik, és a hirdetési lehetőségek csak egyre erőteljesebbé válnak. Még nem telített és feltételezhetjük, hogy további hirdetési elhelyezésekkel találkozhatunk remélhetőleg már ebben az évben.
Teszteld le és növeld a márkád ismertségét és az elköteleződést, vagy terjeszd ki az elsődleges bevételi forrásodat más platformokra is.