Közösségi marketing
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
#TiktokMadeMeBuyIt avagy webáruház hirdetési lehetőségek Tiktokon
A TikTok kétségkívül az egyik leggyorsabban növekvő közösségi platform a világon. A videóalapú alkalmazásnak már világszerte 1 milliárd havi aktív felhasználója van, főként fiatalok.
Tovább a cikkhez10 tipp az organikus Instagram elérés növeléséhez
Mindenki szeretne nagyobb Instagram elérést produkálni, pláne organikusan. Ha kíváncsi vagy arra, hogy milyen tartalommal és stratégiával tudod ezt elérni - természetesen egy forint ráfordítása nélkül - akkor olvasd tovább blog cikkünket, amiben megtalálod, hogyan kell az aktuális stratégiádon változtatni.
Tovább a cikkhezA legjobb ünnepi közösségi média kampány ötletek, amelyeket érdemes kipróbálnod
Ismerd meg azokat a praktikákat, amelyeket a közösségi felületeid marketingjében használhatsz az ünnepekkor, valamint néhány olyan tartalmi példát, amelyet érdemes megfontolnod még az ünnepek előtt. A közösségi médiában nagyobb a verseny, mint valaha, de az ünnepek tökéletes lehetőséget kínálnak a versenytársakkal szembeni előny megszerzésére.
Tovább a cikkhezTudj meg mindent a TikTok Shoppingról
A TikTok-ot már nem csak a tinédzserek platformja. Mára sokféle tartalomnak ad otthont és látogatók korosztálya kiemelkedő vásárlási inspiráció forrása a több, mint 732 millió aktív felhasználóval.
Tovább a cikkhezTop5 tipp a sikeres ünnepi Facebook kampányokhoz
A következő blogcikkben felvázoljuk neked azt a #Top5 kulcsfontosságú lépést, amivel feltúrbózhatod az ünnepi Facebook kampányaid eredményeit. Megmutatjuk hogyan népszerűsítheted termékeid úgy, hogy a kampánykezelés a legjobb eredményeket hozza.
Tovább a cikkhezHatékony márkaépítés közösségi média hirdetésekkel
Gyakran előfordul hirdetőkkel, hogy márkaépítés céljából akarnak kampányokat futtatni, és a célközönség, a buyer perszónák, a kreatívok és az elhelyezések lehető leggondosabb tervezése után az eredmény mégis valahogy elmarad a közösségi média hirdetésekben. Közelebbről megvizsgálva az okokat, az első, ami feltűnik, hogy a hirdetéseknek alacsony az átkattintási aránya és magas a kattintási költsége.
Tovább a cikkhez