Közösségi marketing

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

TikTok World konferencia összefoglaló

A héten sor került az első olyan TikTok rendezvényre, amely kifejezetten marketing szakembereknek és a platformon hirdetni tervező márkáknak szólt. Az eseményen összesen 35 új funkciót mutattak be, cikkünkben a legfontosabbakat fogjuk röviden bemutatni.
Tovább a cikkhez
Natália Parádi

Útmutató az Instagram hashtagek használatához

Ebben a cikkben megmutatjuk Neked, hogyan gyűjtsd össze és hogyan használd hatékonyan az Instagram hashtageket, hogy a bejegyzésed a legjobb eredményt érhesse el. Megismerheted milyen szempontokat kell figyelembe venned a hashtag stratégia felépítéséhez:
Tovább a cikkhez
Krisztina Szombati

Hogyan építsd a branded TikTok-on?

A TikTok kétségkívül az elmúlt évek legdinamikusabban fejlődő közösségi médiuma. A Z generáció célzásához egy remek eszköz, viszont ez a korosztály, illetve a TikTok-hoz kapcsolódó tartalomfogyasztási szokásoknak a kultúrája eltér a már megszokott, “hagyományos” platformokétól. Ám nem kell, hogy ez elvegye a kedvünket a tartalom gyártástól, csak követnünk kell egyes szabályokat, hogy hatékonyan tudjuk alkalmazni…
Tovább a cikkhez
Natália Parádi

Top 10 téma közösségi média posztokhoz

Nem lehet elégszer hangsúlyozni azt, hogy a közösségi médiának milyen óriási szerepe van az online marketingben. A közösségi csatornákon megjelenő érdekes és aktuális posztok és témák segítenek abban, hogy a márkához kötött weboldal, webáruház vagy blog jelenlét eljusson és kapcsolatba lépjen új emberekkel, vagy fenntartsa a már meglévő ügyfélkör és követőbázis érdeklődését.
Tovább a cikkhez
Krisztina Szombati

Top 5 +1 tipp a működő közösségi média marketing tervhez

A vállalkozások közösségi média felületeken történő megjelenésének kulcsfontossága nem kérdés. Viszont a különböző platformokon történő sikeres megjelenés és ennek megtervezése komoly előkészületet igényel.
Tovább a cikkhez
Krisztina Szombati

Így növeld az Instagram elkötelezettséged!

Az Instagram régóta ismert arról, hogy lelkes, elkötelezett felhasználói bázissal rendelkezik. Ennek eredményeként számos márka csatlakozott a platformhoz, abban a reményben, hogy elkötelezettségüket növeljék egy professzionális Instagram profillal.
Tovább a cikkhez
Fanni Farkas