Közösségi marketing

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Mi az a Linktree és hogyan használjam?

Az Instagram felhasználók jól ismerik ezt a kifejezést: “link a bioban”. Aki készített már Instagram vagy Facebook profilt az jól tudja, hogy mindkét esetében, csak egy hivatkozást [linket] lehet megjeleníteni az oldalon, vagyis a Facebook névjegyben és az Instagram bioban. Valamint az is tudjuk, hogy az Instagram bejegyzések szövegében nem tudunk “kattintható” linket elhelyezni. Erre…
Tovább a cikkhez
Krisztina Szombati

Clubhouse: cégek számára is hasznos kommunikációs felület?

A Clubhouse a legújabb belépő a népszerű közösségi médiaalkalmazások körében. Lehet saját közönségépítésünkre használni? Így tudjuk felkészülten várni a hazai érkezését!
Tovább a cikkhez
Dávid Kertész

Így tedd egységessé céged közösségi média megjelenését

Ebben a cikkben most nem arról lesz szó, hogy hogyan ragadd meg az emberek figyelmét vagy, hogy hogyan ösztönözd őket a kattintásra, megosztásra stb., mert ezekről már sokszor írtunk. Ezúttal vizsgáljuk meg az interakció nélküli hatást, mintha csak egy display típusú brand kampány lenne.
Tovább a cikkhez
Dávid Kertész

Hogyan hozhatod ki a legtöbbet az Instagram hirdetéseidből 2021-ben!

Míg a Facebook és az Instagram hirdetés ugyanazon Ads Manager használatával működik, hirdetési költségeik eltérőek. Mivel a Facebook régebb óta működik, több adattal rendelkezik, ezért több hirdetési elhelyezéssel is szolgál a fiatalabb testvér-platformhoz képest.
Tovább a cikkhez
Fanni Farkas

Hogyan működik a Facebook algoritmusa 2021-ben?

2021-ben a Facebook algoritmus négy fő rangsorjelből áll: a közelmúlt, a népszerűség, a tartalom típusa és a kapcsolat.
Tovább a cikkhez
Ivett Mészáros

Átfogó Facebook hirdetési stratégia 2021-re

A facebook, mint hirdetési felület az egyik leghatékonyabb marketingcsatorna, amit 2021-ben is érdemes lesz kihasználni. E-kereskedelmi szereplőként pedig már szinte elengedhetetlen platformon való jelenlétünk.
Tovább a cikkhez
Árpád Vona