A hirdetők újra felhasználhatják a közönséget a kampányokban. A Google emellett néhány kifejezést újradefiniál, és átszervezi a riportolást is. Lássuk, milyen újdonságokkal rukkolt elő a Google!
Használd újra a közönséget
A hirdetők újra felhasználhatják a közönségeket a kampányokban. Amikor létrehozunk egy kampányban használható közönséget, a Google Ads elmenti azt, hogy újra felhasználhassa egy következő kampányban.
Ez a funkció már használható közönségjelzésként a Performance Max oldalon, és hamarosan elérhető lesz a Discovery, a Video Action és az Alkalmazás kampányokban is.
Új kifejezések
A Google Ads átnevez néhány kulcsfontosságú kifejezést a közönség riportban és a Google Ads szolgáltatásban. Például a közönség típusok mostantól közönség szegmensek, a remarketing pedig mostantól az Ön adatai néven futnak.
Íme a névváltoztatások teljes listája:
Valamint még egy változás, amelyet néhány fiókban már láthattunk:
Új közönség riport/jelentés
A Google egy új Közönségek lapon egyesíti a közönség jelentéseket. A bal oldali navigációs menüben talál jelentéseket a demográfiai adatokról, a közönségszegmensekről és a kizárásokról. A Google azt mondta, hogy ez ugyanazon jelentési funkciók „egyszerűsített nézete”.
Miért érdekes ez számunkra?
Ahelyett, hogy manuálisan építenék újra a közönségeket az egyes kampányokban, az új, újrafelhasználható közönségek lehetővé teszik a hirdetők számára, hogy időt takarítsanak meg, miközben a célzás konzisztens marad a kampányokban.