Az új funkciók segíthetnek a kereslet, a trendek, és az ünnepi szezonban ingadozó kereslet optimalizálásában is.
A hirdetők számára az ünnepi szezonban való navigálás és a készlet optimalizálása érdekében a Google négy új funkciót indított az Insights oldalon:
- Keresési kifejezések
- Eszközök
- Közönségek
- Változási előzmények
Keresési kifejezések. Ez segít megérteni, hogy az ügyfelek mire keresnek anélkül, hogy a teljes keresőkifejezés-jelentést meg kellene vizsgálni. A kifejezések tágabb, szándék alapú kategóriákba vannak csoportosítva, gyorsan azonosítható, hogy mely témák a legnépszerűbbek az ügyfelek körében, valamint olyan mérőszámok, mint a konverziós teljesítmény, a keresési mennyiség és a keresési mennyiség növekedése.
Eszközök. Ennek segítségével megtudhatjuk, hogy mely eszközök rezonálnak a legjobban a potenciális ügyfelekre. Ezt felhasználhatjuk a nagy érdeklődésű közönség azonosítására, valamint a különböző célcsoportok számára létrehozott eszközök és céloldalak tájékoztatására.
Közönségek. A célközönséggel kapcsolatos információk segíthetnek megérteni azoknak az embereknek a jellemzőit, akik kapcsolatba lépnek a vállalkozással. A Google szerint ezek a betekintések jobb képet adnak arról, hogy mi érdekli az ügyfeleket, így könnyebben hangolhatjuk a kreatívokat az egyedi érdeklődési körökre és tulajdonságokra.
Változtatási előzmények. Ez segít azonosítani, hogy a fiókban végrehajtott változtatások hogyan befolyásolhatják a teljesítményt. Ha jelentős változás következik be a kampány legfontosabb mérőszámaiban, ez a betekintés segíthet meghatározni, hogy mely változtatások okozhatták ezt a teljesítménybeli változást – és aztán kitalálni, hogyan tovább.
Miért fontos ez? Az új Insights funkciók segítenek felfedezni a trendeket, optimalizálni a kampányokat, és lépést tartani a fogyasztók változó viselkedésével a közelgő ünnepi szezonban. A hirdetőknek érdemes áttekinteniük az insightokat, mielőtt drasztikus kampánymódosításokat hajtanának végre.