A Facebook a hat tanfolyamból álló Marketing Analytics Professional Certification elnevezésű tanfolyammal bővíti a tanúsítványprogramok könyvtárát.
A Courserával közösen kínált program a marketinganalitika területén való sikerhez szükséges készségeket tanítja.
Az amerikai Munkaügyi Statisztikai Hivatal szerint a marketingelemzők iránti kereslet egyre nő, az előrejelzések szerint évente 96 000 új álláshellyel kell számolni.
A programra bárki beiratkozhat, aki ezen a területen szeretne karriert befutni, akár korábbi tapasztalat nélkül is.
A Facebook szerint a tanfolyamokon megtanulhatjuk, mit kell tudni ahhoz, hogy értékes álláskeresővé váljunk.
A program végén mind a Coursera, mind a Facebook Marketing Science Professional Certification tanúsítványt megszerezhetjük, feltéve, hogy minden előfeltételnek megfeleltünk.
Hogyan tudod elvégezni a tanfolyamot?
A Facebook új szakmai tanúsítványa a Coursera szolgáltatáson keresztül érhető el.
Azok, akik már rendelkeznek előfizetéssel a Courserára, további költség nélkül jelentkezhetnek a programra.
Azok pedig, akik még nem tagok 7 napig ingyenesen kipróbálhatják a programot. Ezt követően azonban havi előfizetésre van szükség.
Nem valószínű, hogy bárki is képes lesz befejezni a programot az ingyenes próbaidőszak alatt, mivel a Facebook becslése szerint 80 órát vesz igénybe, de az első néhány anyag elsajátítására elegendő lesz.
Mit tartalmaz a program?
Az Aptly marketinganalitikai szakértői által kifejlesztett program hat tanfolyamot tartalmaz, amelyek megtanítják, hogyan:
- Alkalmazzuk az alapvető marketing alapelveket és hozzunk döntéseket az adatok alapján.
- Alkalmazzuk az OSEMN adatelemzési keretrendszert a gyakori elemzési kérdések megközelítéséhez.
- Használjuk az olyan alapvető analitikai eszközöket, mint a Python és az SQL, amelyek segítségével összegyűjthetjük, összekapcsolhatjuk és elemezhetjük a releváns adatokat.
- Gyűjtsük, rendezzük, értékeljük és vizualizáljuk a marketing adatokat a Tableau segítségével.
- Tervezzünk kísérleteket és teszteljünk hipotéziseket a reklámhatékonyság értékeléséhez.
- Használjuk a Facebook Ads Managert a hirdetések hatékonyságának tesztelésére és az eredmények értékelésére.
A vizsgára való felkészüléshez a Facebook tanulmányi útmutatót biztosít.
A tanulmányi útmutató gyakorlatilag a hatodik és egyben utolsó tanfolyam, amely csak az első öt tanfolyam elvégzése után érhető el. Tehát nem lehet csatlakozni és rögtön a vizsgára ugrani. Végig kell menned a teljes programon az elejétől a végéig. Egy biztos azonban: megéri.