A Facebook most számtalan új fejlesztéssel kedvez a kis cégeknek, úgy mint audio- és videóhívásokat Messengerben, élő audio szobákat, és még sok egyebet.
Ezek az újítások még éppen időben jönnek az ünnepi vásárlási szezon előtt, amely a jelentések szerint az éves bevétel 20%-át hozza a kisvállalkozásoknak.
A fejlesztéseknek köszönhetően idén könnyebb lesz a cégeknek a vásárolóikkal kommunikálni, időpontot egyeztetni közvetlenül Facebookon, és hirdetéseket is könnyebb lesz létrehozni.
Audio- és videohívások
A Facebook már elkezdte az audio- és videóhívások tesztelését kis- és közepes vállalkozások Messengerén keresztül. Ezzel a telefonos, videós és szöveges kommunikációt egyetlen applikációba sűritik, így a cégek a Messenger elhagyása nélkül tudnak fennakadás nélkül kommunikálni és közvetlenül üzletet bonyolítani a vásárlóikkal.
Élő Audio Szobák
A Facebook kiterjeszti az Élő Audio Szobák létrehozásának lehetőségét kisvállalkozásokra is, így azok élő előadásokat tarthatnak a vásárlóiknak. Az élő Audio Szobákat idén év elején mutatták be, és sokan a Facebook Clubhouse-ra adott válaszának tekintik.
Időpontfoglalás
Ez a funkció is egyre kiterjedtebbé válik Facebookon. A kisvállalkozások tulajdonosai így fogadni és kezelni tudnak új és már meglévő ügyfelektől származó időpontfogalásokat a vállalkozás Facebook oldalán keresztül – és ez a lehetőség nem jelent extra költséget.
Változtatások a személyre szóló hirdetésekben
A Facebook új módokat tesztel arra, hogy az emberekkel tudassa, amikor éppen egy kisvállalkozást támogatnak, ha annak hirdetésével kapcsolatba kerülnek. Például, a felhasználók üzeneteket láthatnak a feed-jükben, amikor egy kisvállalkozás hirdetésén kattintanak a like gombra. Ezek az üzenetek megerősítést nyújtanak az embereknek, hogy ilyenkor egy kis cégnek segítenek a növekedésben.
Fejlesztések a Facebook Business Suite-ban
A Facebook Business Suite pedig új eszközöket kap, amellyel segítik a kisvállalkozásokat abban, hogy időt spóroljanak és az ünnepi időszak vásárlóinak kiszolgálására tudjanak fókuszálni. Ilyenek például:
- Kizárólag Instagramra irányuló hirdetések létrehozása desktopról.
- Új módok a hirdetések teljesítményének mérésére.
- Ajánlások a közönségcélzásokban.
- Ajánlások a kampányoptimalizálásban.
- Könnyű hozzáférés a hivatalos best practices-hez.
- Fejlesztések a hirdetések létrehozásában.
- Hirdetések létrehozása a vállalkozás Facebook oldaláról is egyszerűbbé válik.
A Facebook rendezi a hirdetés létrehozásának folyamatát a Hirdetéskezelőben, hogy könnyebb legyen kampánycélt választani az olyan tradicionális marketing céloknak megfelelően, mint a márkaismertség, weboldal forgalom, leadek generálása vagy eladás.
A korábbi 11 célopciót háromba sűrítik:
- Automatikus hirdetések
- Hirdetés létrehozása
- Meglévő tartalom kiemelése