Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A GA4 elindítja az AMP támogatást

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.07.07.

A megjelenítők mostantól ugyanúgy nyomon követhetik az AMP teljesítményét a Google Analytics 4-ben, mint a Universal Analytics esetében.

A Google minden megjelenítő számára bevezette az AMP-támogatást a Google Analytics 4-ben (GA4).

Ha továbbra is AMP-t használunk, már ugyanúgy mérhejük teljesítményt, mint a Universal Analyticsben  (UA), amikor szombaton elérkezik a GA4 kényszerített áttelepítési határideje.

Ennek az integrációnak a GA4-be való beépítése paritást tesz lehetővé a Universal Analytics szolgáltatással, és segít a megjelenítőknek a zökkenőmentes átállásban, amikor az UA ezen a hétvégén véglegesen megszűnik.

A Google bejelentette, hogy bevezette az AMP-támogatást a GA4-ben a megjelenítők számára, akiknek kevesebb mint négy napjuk van hátra a Universal Analytics lejáratáig. Egy közleményben ez állt:

  • “A GA4 migrációs határideje már csak napok múlva jár le, de ez nem jelentette a platform új frissítéseinek lelassulását.”
  • „Bejelentettük az AMP támogatását a GA4-ben, amely ma széles körben elérhető a kiadók számára.”
  • „Az AMP minden méretű kiadónak segített abban, hogy nagyszerű felhasználói élményt érjenek el olvasóik számára, és ez az integráció kritikus fontosságú azon megjelenítők számára, akik úgy döntenek, hogy az AMP-t használják mutatóik GA4-en belüli nyomon követésében.”
Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet