A Google Ads automatikusan megkezdi az alacsony aktivitású hirdetéscsoportok szüneteltetését.
Március 11-től a legalább 13 hónapja létrehozott, és az elmúlt 13 hónapban nem jelenített hirdetéscsoportokat szüneteltetik, hogy javítsák a hirdetők költségkeretét.
A bevezetés várhatóan alig több mint hét hetet vesz igénybe, és minden éles Google Ads-fiók esetében április 30-ig fejeződik be.
Ha ez a változás hatással van hirdetéseire, szükség esetén újra bekapcsolhatja őket. A Google azonban azt tanácsolja, hogy először tekintse át hirdetéscsoportjait, és csak azok szüneteltetését szüntesse meg, amelyek várhatóan megjelennek a következő hetekben. Ha a szüneteltetett hirdetéscsoportok a következő három hónapban nem érnek el megjelenítést, a Google automatikusan újra szünetelteti őket.
A megjelenítések nélküli hirdetéscsoportok rontják a kampány általános minőségét. Ha túl sok kulcsszója és hirdetéscsoportja nem csinál semmit, akkor ez rossz adatokat jelent. A nulla megjelenítés nem ugyanaz, mint az alacsony keresési mennyiség, és megerősítették, hogy az alacsony keresési mennyiségű kulcsszavak nem fognak ártani.. Ha azonban van egy egyébként „érdemes” kulcsszava/hirdetéscsoportja, amely egyszerűen nem hajt végre semmilyen műveletet, akkor az átlagosan rossz adatokkal rendelkezik.