A Google Ads 12 országban limitálja a kizáráskor megadható országok számát.
Ginny Marvin, a Google-től a következőket mondta az X-en:
„A hibajelzésről az értesítés akkor jelenik meg, ha körülbelül 120-nál több országszintű helykizárást próbál hozzáadni. A cél a földrajzi célzás munkafolyamatainak egyszerűsítése, ezért inkább a pozitív földrajzi célzás használatát javasoljuk.”
Miért lehet ez lényeges?
A Google irányelvei kimondják, hogy a kampány sikere szempontjából éppen olyan fontos, hogy hol ne jelenjenek meg a hirdetései, mint az, hogy hol jelenjenek meg, így a helyek korlátozására vonatkozó hirdetők általi ellenőrzés megszüntetése aggodalomra adhat okot. Azonban azoknak a hirdetőknek, akik szeretnének kizárni olyan helyeket, amelyeket korábban nem céloztak meg, nem kell aggódniuk, ahogy a Google megjegyzi:
„Nem kell kizárni azokat a területeket, amelyeket még nem célzott meg – hirdetései csak akkor jelennek meg olyan helyeken, ha kifejezetten megcélozza őket.”
Forrás: https://searchengineland.com/google-ads-now-limits-country-level-location-exclusions-438239