Egy új megjelenésű ellenőrző jelvény kezd megjelenni a Google Ads szolgáltatásban az ellenőrzött hirdetők számára.
Hogyan néz ki az ellenőrzött jelvény?
Ez az új megjelenésű jelvény egy kék pajzs formáját ölti, fehér pipával, ahogyan Saad AK megosztotta a Twitteren :
A jelvényre kattintva a Saját hirdetési központba kerülünk, ahol a Google közli a hirdető nevét, hogy azt a Google ellenőrizte, és a helye.
A Google az elmúlt hetekben kísérletezett kék jelvényikonokkal és címkékkel. A Google Ads ellenőrző jelvényeinek tesztelésében látható volt egy jelvény, amit Khushal Bherwani észlelt és osztott meg Twitteren: A kék címkén kék kör volt bordákkal és egy pipa a belsejében:
Az igazoló jelvényeket a fogyasztók általában bizalmi szimbólumnak tekintik. Ez a kis kiegészítés potenciálisan több kattintást, magasabb átkattintási arányt és konverziót eredményezhet azoknak a hirdetőknek, akik rendelkeznek ezzel.
Hirdető-ellenőrző program frissítése
A Google külön is közzétette ezt a frissítést az üzleti információk bétaverziójában :
- A hirdetők egy része jogosult lehet arra, hogy önkéntesen benyújtsa személyazonosságának igazolását, hogy hozzáférjen az Üzleti információ funkcióhoz, amely lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy keresési hirdetéseikben a vállalkozás nevét és logóját használják. Azok a hirdetők, akik jogosultak erre a programra, a Google Ads-fiókjukban lehetőséget fognak látni a hirdetői igazolás elvégzésére a funkció feloldásához. A hirdető-ellenőrzési programban foglalt követelmények teljesítésének vagy teljesítésének elmulasztása esetén nincs határidő és semmilyen hátrányos következmény.
A Google márciusban tette közzé a webhely nevét, a faviconokat és a szponzorált címkét az asztali számítógépeken, miután tavaly októberben elindította őket mobileszközön .