Amikor a Search Engine Land felvetette a PPC közösség aggodalmait a hirdetés erőssége miatt, Brendon Kraham, a Google keresésért és kereskedelemért felelős alelnöke foglalkozott a kérdéssel. Kijelentette, hogy a hirdetés erőssége „nagyon fontos”, és hangsúlyozta annak jelentőségét, mint értékelő kritériumot, amelyet a marketingszakembereknek előnyben kell részesíteniük. Ő mondta:
„Nem tudom, honnan származik [az ötlet, hogy a hirdetés erőssége nem fontos]. A hirdetés ereje a középpontjában áll annak, amit megpróbálunk tenni, mert a kreatív hihetetlenül fontos lesz, és a hirdetés erőssége lesz az a mechanizmus, amellyel ezt értékeljük mind a Performance Max, mind az olyan csatornákon, mint a keresés.”
A Performance Max szerepe
Kraham megjegyezte, hogy a PMax olyan eszközgenerálási képességeket kínál, amelyek növelhetik a hirdetés erejét. Kiemelte, hogy azoknak a hirdetőknek, akik kihasználják a PMax eszközgenerálási képességeit a kampányépítés során, 63%-kal nagyobb esélyük van jó vagy kiváló hirdetési erősségi pontszám elérésére. Ez jelzi a Performance Max hatékonyságát a hirdetési eszközök optimalizálása és a kampány teljesítményének javítása terén
A PMax a Google Ads jövője?
Kraham azzal zárta, hogy hangsúlyozta, hogy az AI a digitális reklámozás jövőjét képviseli, a PMax pedig ennek a koncepciónak a kiváló példája. Kiemelte, hogy a PMax miként biztosítja a vállalkozásoknak, különösen a korlátozott erőforrásokkal rendelkező kisvállalkozásoknak azt a lehetőséget, hogy szélesebb körű és mélységű eszközöket szállítsanak, lehetővé téve számukra, hogy lépést tartsanak a fogyasztók változó preferenciáival.
Utolsó megjegyzésében Kraham megismételte a mesterséges intelligencia által vezérelt megoldások, például a PMax jelentőségét abban, hogy a vállalkozások boldoguljanak a mai rohanó digitális környezetben.
„Az automatizálás a jövő, és a PMax a legjobb példa az AI-ra a hirdetésekben, mert ez az egyetlen kampánytípus, amely mesterséges intelligencia segítségével fut a készleten; prediktív és generatív egyaránt.”
„Mindkét esetben folytatni fogjuk az építkezést, mert segítenünk kell a marketingeseket, hogy olyan sebességgel érjék el a fogyasztókat, ahogyan működnek – a PMax a legjobb megnyilvánulása annak, hogyan kell ezt megtenni.”