A Google Merchant Center a továbbiakban nem távolítja el azokat az adatokat, amelyekről hiányzik a visszaküldési- vagy visszatérítési szabályzat, és nem adják meg a kapcsolatfelvételi adatokat
A Google azonban korlátozhatja az ilyen problémákkal rendelkező adatok láthatóságát.
Korábban a Google automatikusan elutasította azokat a Google Merchant Center-hírcsatornákat, amelyekről hiányzik a visszaküldési- és/vagy a visszatérítési irányelv. A Google emellett automatikusan elutasította azokat a Google Merchant Center-hírcsatornákat, amelyek nem tartalmaznak elegendő kapcsolatfelvételi információt.
Most azonban Google frissítette a Merchant Center szabályzatát, hogy többé ne távolítsa el automatikusan azokat a listákat, amelyekről hiányzik a visszaküldési és visszatérítési szabályzat, és amelyeken nincs elegendő kapcsolatfelvételi információ.
Ez a konkrét irányelv-módosítás csak az ingyenes adatokra vonatkozik, a fizetett adatokra nem.
Korlátozott láthatóság
Noha a Google aktívan tartja a problémákkal küzdő adatokat, előfordulhat, hogy a termékek láthatósága korlátozott a Google Keresésben. A Google azt mondta, “az ilyen probléma státuszú ingyenes listák fiókjai aktívak maradnak, de termékeik korlátozottak lesznek a Google-on.”
Nincs elegendő elérhetőségi információ
Pl. cégadatok, közösségi média hivatkozás, kapcsolattartási e-mail cím vagy telefonszám hiánya esetén.
Hiányzó visszaküldési és visszatérítési szabályzat
Olyan webhelyek, amelyekről hiányoznak a visszaküldési és visszatérítési információk”. Példák: az Áruház visszaküldési szabályzatának oldalai, amelyek üresek, vagy nem tartalmazzák a visszaküldésre vonatkozó összes követelményt; nem egyértelmű vagy könnyen megtalálható visszatérítési irányelvek; nincs egyértelműen feltüntetve a visszaküldési vagy visszatérítési politika.