A marketingszakemberek az új korlátozási beállításokkal visszavehetik az irányítást kampányaik és hirdetéseik megjelenési helye felett.
A Google széles körben bevezeti a márkakizárásokat a Performance Max és az általános egyezésű márkakorlátozásokat a Keresésben minden hirdető számára.
A sikeres kísérleteket követően a keresőmotor bejelentette, hogy ez a lépés segíteni fogja a marketingeseket abban, hogy irányítsák a Google AI-t, és hol jelenjenek meg kampányaik az interneten.
Eddig mindkét funkció csak béta verzióban volt elérhető. Az általános egyezésű márkakorlátozások segítségével a marketingesek növelhetik kampányaik elérését, míg a márkakorlátozások révén a marketingesek irányíthatják a Performance Max kampányaikat. E beállítások használatával a hirdetők növelhetik kampányaik elérését, és lépéseket tehetnek annak érdekében, hogy hirdetéseik ne jelenítsenek meg olyan márkajelzéssel ellátott lekérdezéseket, amelyeket esetleg el szeretnének kerülni a Keresésben.
Az általános bevezetés mindössze két héttel azután következik be, hogy a Google elkezdte tesztelni automatikusan létrehozott eszközeit a Performance Max kampányokon. A Google azután indította el a kísérletet, hogy visszajelzést kapott a marketingesektől, akik nagyobb ellenőrzést akartak elérni a márkaforgalommal kapcsolatban. A Google egy sikeres próba után döntött a kezdeményezés kiterjesztése mellett.