A Google Merchant Center új kísérleti programja extra lehetőséget kínál arra, hogy potenciális ügyfeleket irányítsunk a webhelyünkre.
A Google Merchant Center egy „kijelentkezési” kísérleti tesztet tesztel, amely extra lehetőséget kínálhat arra, hogy ügyfeleket vonzzon webhelyére.
A Google Merchant Center csapata e-mailben értesítette a kereskedőket erről a kísérletről, és leírta azt:
- „Adja meg a vásárlásra kész ügyfeleknek azt a lehetőséget, hogy közvetlenül az Ön pénztárában landoljanak. A. A Google új pilotja segített növelni a résztvevő kereskedők konverzióit és eladásait.”
A trial-ben való részvételhez ki kell tölteni egy űrlapot.
Ha már részt vetünk a kísérletben, az ingyenes terméklistán a „webhely felkeresése” link mellett megjelenik a „checkout” CTA. Ez az új funkció zökkenőmentesebb vásárlási élményt teremthet az ügyfelek számára, és potenciálisan nagyobb forgalmat vonzhat a márkawebhelyekre.
Az ingyenes adatlap fizetési kísérletében való részvételhez egyszerűen jelentkezzünk be a Merchant Centerbe, kattintsunk a Beállítások elemre, és adjuk hozzá a fizetési céloldal linkjét, ahová szeretnénk, hogy a vásárlók eljuthassanak. Lehetőség van arra, hogy hozzáadjunk egy dinamikus URL-sablont a teljes márkához, vagy a hírcsatorna minden egyes termékéhez egyedi fizetési linket rendeljünk.
Az URL-sablon beállítása:
A hirdetőknek gondoskodniuk kell arról, hogy a használni kívánt URL-sablonban helyőrző termékadat-paraméterek szerepeljenek a termékazonosító, valamint bármely más paraméter megadásához. Ennek célja, hogy az ügyfelek a megfelelő fizetési oldalra kerüljenek. Jelenleg a Google legfeljebb öt paramétert tud támogatni egy URL-sablonon belül.
A Google által a helyőrző paraméterekre vonatkozó alapvető követelmények:
- ID – Az ajánlathoz társított azonosító attribútum. Ezt az [id] attribútum helyettesíti az ajánlat hírcsatornájában.
Opcionális helyőrző-paraméterekre vonatkozó követelmények a Google részéről:
- Méret – Az ajánlathoz tartozó méret attribútum. Ezt az ajánlat hírcsatornájában szereplő [size] attribútum helyettesíti.
- Szín – Az ajánlathoz tartozó színattribútum. Ezt az ajánlat hírfolyamában megadott [szín] attribútum helyettesíti.
A kereső arra ösztönzi a hirdetőket, hogy biztosítsák, hogy a Google által webhelyükre irányított ügyfelek a lehető legjobb felhasználói élményben részesüljenek. Bár ez nem elengedhetetlen, a Google azt javasolja, hogy fontolja meg:
- A vásárlás zökkenőmentes átállásának támogatása a közvetlenül a Google-tól érkező ügyfelek számára.
- Világos kommunikáció, hogy az ügyfelek könnyen ellenőrizhessék, kitől vásárolnak, valamint azt is, hogy mit vásárolnak, és ez mennyibe kerül nekik.