Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google új keresési spam jelentési űrlapot adott ki

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.06.26.

Az űrlapon keresztül megtehetjük keresési spamjelentéseinket spamekkel, fizetett linkekkel, rosszindulatú viselkedéssel és egyéb keresési minőségi problémákkal kapcsolatban.

A Google frissítette űrlapját, hogy keresési spamet küldjön a Google Kereső csapatának. Az űrlappal beküldhető spamek közé tartozik a spam, a fizetett linkek, a rosszindulatú viselkedés, az alacsony minőség és más keresési minőségi problémák – közölte a Google .

Ezenkívül a Google hozzáadta a panaszok tömeges benyújtásának lehetőségét.

A Google azt mondta, hogy „kibővíti az összegyűjteni kívánt felhasználói visszajelzések körét”, hogy több típusú visszajelzést is tartalmazzon. „Mostantól bejelentheti a spamet, a fizetett linkeket, a rosszindulatú viselkedést, az alacsony minőséget és más keresési minőségi problémákat, mindezt egyetlen továbbfejlesztett formában” – tette hozzá a Google.

A Google a tömeges visszajelzés lehetőségét is hozzáadta a tömeges beküldési funkcióval. A Google azt mondta, hogy „legfeljebb öt olyan oldalt küldhet be, amelyek sértik ugyanazt az irányelvet egy jelentésben”.

Itt látható egy képernyőkép a Google-tól:

Az űrlap visszajelzést és információkat is ad, amelyek a súgódokumentációra hivatkoznak. Lehetővé teszi a fő kategória, majd az alkategória kiválasztását, hogy segítse a visszajelzést a megfelelő részlegnek elküldeni. Ezenkívül figyelmen kívül hagyja az ugyanazon felhasználó által beküldött azonos jelentéseket a spam elkerülése érdekében.

A Google egy megerősítő e-mailt is küld az űrlap elküldése után. Az e-mail súgólinkeket tartalmaz külső forrásokhoz, amelyek lefedik minőségi irányelveinket és a személyre szabott támogatási fórumunkat – tette hozzá a Google.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet