Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google visszaszorítja az életveszélyes termékek hirdetéseit

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.05.03.

A Google szigorítja hirdetési irányelveit, hogy korlátozza a halállal vagy súlyos testi sértés közvetlen veszélyével járó termékek hirdetését.

  • A Google frissítette irányelveit a veszélyes termékek hirdetéseinek szabályozására, hogy megvédje a fogyasztókat a károktól.
  • 2023 júliusától az irányelv hatálya kiterjed az olyan termékek hirdetéseire, amelyeknél bizonyítottan fennáll a halál vagy súlyos testi sértés kockázata, és korábban már figyelmeztettek vagy visszahívtak.
  • A szankciók elkerülése érdekében a hirdetőknek felül kell vizsgálniuk hirdetéseiket, biztosítaniuk kell a megfelelőséget, és el kell távolítaniuk a szabálysértő tartalmat.

2023. július 3-tól a Google érvényesíteni fogja a veszélyes termékekre és szolgáltatásokra vonatkozó frissített irányelveket.

Az irányelv mostantól az emberek egészségére és biztonságára veszélyes termékek hirdetéseire is vonatkozik.

A Google nem ad konkrét példákat arra vonatkozóan, hogy mit fog korlátozni az új irányelve. Feltételezhető, hogy a vállalat nem akarja felhívni a felesleges figyelmet a potenciálisan halálos termékekre.

Fontos megjegyezni, hogy ez a frissítés csak az irányelvmódosítás után létrehozott hirdetéseket érinti.

Figyelmeztető rendszer és fiókfelfüggesztés

Ha a hirdetők megsértik a frissített irányelvet, a Google nem függeszti fel azonnal fiókjukat.

Ehelyett a hirdetők legalább hét nappal a művelet megkezdése előtt figyelmeztetést kapnak.

A figyelmeztetési időszak lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy áttekintsék hirdetéseiket, és megbizonyosodjanak arról, hogy megfelelnek az irányelveknek.

A szankciók elkerülése érdekében használjuk ezt az időt a hirdetések értékelésére, és 2023. július 3. előtt távolítsuk el azokat, amelyek sértik az irányelvet.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet