A fizetett hirdetések több mint fele mobilokon realizálódott hálaadáskor és Fekete Pénteken. A hálaadás egy önálló e-kereskedelmi eseménnyé válik, tavalyhoz képest 19.6 %-kal nőtt a fizetett hirdetések száma ezen a napon és nagyjából azonos maradt Fekete Pénteken – derült ki a Kenshoo felméréséből.
November 1 és 27 között az egy évvel ezelőtti adatokhoz képest szerény 3.7%-os növekedés jelentkezett a szponzorált hirdetéseknél, ezeknek nagy része – nem meglepő módon – a mobilos és Google Shopping kampányoknak volt köszönhető. A terméklistázós hirdetések költései 35%-kal, a mobilos fizetett hirdetések pedig 64%-kal emelkedtek – szintén a múlt évvel összehasonlítva.
Mobilos kattintások és konverziók fej-fej mellett növekednek
A mobilos konverziós arányok továbbra sem igazi versenytársai a desktop számoknak, de rengeteget fejlődtek 2014 óta és majdnem negyedét produkálták a fizetett hirdetési költéseknek a tárgyalt időszakban.