A szponzorált posztok továbbra is nagyobb előnézeti képeket kapnak, a harmadik féltől származó linkeket tartalmazó organikus posztok mostantól sokkal kisebbek.
A LinkedIn csökkentette a linkelőnézeti képek méretét az organikus posztok esetében, míg a szponzorált tartalmak esetében továbbra is nagyobb előnézeti képeket használ.
A változtatás célja, hogy több natív posztot ösztönözzön a LinkedIn-en, és arra ösztönözhet több felhasználót és márkát, hogy fizessenek a szponzorált posztokért, hogy megmaradjanak a nagyobb linkelőnézeti képek.
A változás arra ösztönzi a hirdetőket, hogy fizessenek a posztok népszerűsítéséért, hogy nagyobb láthatóságot kapjanak a nagyobb linkelőnézetekkel.
A szponzorált posztok továbbra is nagyobb előnézeti képeket fognak megjeleníteni 360 x 640 pixeltől egészen 2430 x 4320 pixelig.
A kisebb organikus előnézeti képek célja, hogy „segítsenek a tagoknak a LinkedIn-en maradni és egyedi kommentárokkal foglalkozni”.
„Amikor egy organikus posztból Szponzorált tartalmú hirdetés lesz, az organikus posztban megjelenített kis miniatűr előnézeti képet egy legalább 360 x 640 pixeles és legfeljebb 2430 x 4320 pixeles képpé alakítjuk át” – olvasható a LinkedIn oldalán.
Egyesek kritizálják a lépést, mivel az olyan szakembereket büntet, akiknek nincs idejük az állandó eredeti posztolásra, és a harmadik féltől származó tartalmak megosztására hagyatkoznak.
A LinkedIn-en megosztott linkek maximális elkötelezettségét kereső márkáknak és magánszemélyeknek egyre inkább fizetniük kell a szponzorált posztokért.