Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Meta automatizálással segíti a kisvállalkozók hirdetését

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.08.19.

A Meta új mesterséges intelligencia és automatizálási eszközöket vezet be, amelyek segítségével a hirdetők többet hozhatnak ki a hirdetési kiadásaikból. 

Az Advantage+ kampány létrehozás már elérhető az összes hirdetési fiókban, ami egy választható opció. Amikor új konverzió fokuszú kampányt hozunk létre, akkor a rendszer már ezt javasolja, ez egy úgynevezett “bevált módszer” a kampányok beállítására. Jóval egyszerűbben tudunk kampányt létrehozni, mintha manuálisan tennék, de ezáltal kevesebb  beállítási lehetőségünk is va, mint alapesetben. 

Ez egyszerűsített beállítási lehetőség azok számára, akik nem rendelkeznek kellő tapasztalattal a hirdetések világában és gyorsan szeretnének létrehozni egy konverzió fókuszú kampányt.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet