A Meta jelentős frissítéseket jelentett be Advantage+ és Shopping Ads szolgáltatásaiban, amelyek célja, hogy segítsék a márkákat az elköteleződés javításában, a konverziók növelésében és a személyre szabottabb hirdetések megjelenítésében.
A teszt jelenleg csak a hirdetők kis csoportjának elérhető, de várhatóan néhány hónapon belül hivatalosan is bemutatásra kerülnek.
Advantage+ kreatív optimalizálás: automatikusan optimalizálja a videós hirdetéseket, hogy illeszkedjenek a Reels vagy a mobil Facebook- és Instagram-alkalmazásokhoz 9:16-os képaránnyal. Az Advantage+ kreatívoptimalizálás lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy több hirdetésváltozatot is dinamikusan hozzanak létre, és a maximális hatékonyság érdekében személyre szabják azokat az egyén preferenciáihoz.
Advantage+ katalógushirdetések frissítése: hirdetők immár a statikus képek helyett videókat is megjeleníthetnek. A hirdetők mostantól feltölthetnek egy képet Advantage+ katalógushirdetéseik közepére. A Meta ezután mesterséges intelligencia segítségével dinamikusan megmutatja az embereknek a katalógus legjobb termékeit a teljesítmény növelése érdekében.
További e-kereskedelmi hirdetési lehetőségek. A Meta kiterjeszti a Magento és a Salesforce Commerce Cloud integrációihoz való hozzáférést, hogy több hirdető használhassa a Shops-hirdetéseket. Ez magában foglalja az Advantage+ vásárlási kampányok és a Shops-hirdetések kombinálását. Ezenkívül a Meta bevezeti a Shops-hirdetéseket a Partnership hirdetésekbe, lehetővé téve a vállalkozások számára, hogy együttműködési kampányokat indítsanak alkotókkal, márkákkal vagy más vállalkozásokkal.
Emlékeztető hirdetések. A hirdetők immár új termékekre vagy eladásokra mutató külső linkeket is beépíthetnek emlékeztető hirdetéseikbe, ami növeli annak lehetőségét, hogy az érdeklődést vásárlásokká alakítsák. Ezen túlmenően ezen a nyáron a Meta további módszereket is bevezet a hirdetők számára, hogy értesítsék a felhasználókat az esemény kezdetéről és annak befejezése előtt. Ezenkívül a Meta azt tervezi, hogy az emlékeztető hirdetéseket kiterjeszti a tekercsekre is, így interaktívabb módokat kínálva a hirdetőknek az ügyfelekkel való kapcsolattartásra.
Promóciós kódok. A Meta világszerte alfanumerikus promóciós kódokat vezet be, hogy több hirdető mutassa be promócióit, és segítse a felhasználókat a releváns, érvényes promóciós kódok megtalálásában és alkalmazásában a Facebook és Instagram hirdetéseken keresztül. A Meta szerint azok a hirdetők, akik korábban használták ezt a funkciót, 9,1%-os medián vásárlásonkénti költségcsökkenést tapasztaltak kampányaikban, és 10,1%-os konverziónkénti növekedést tapasztaltak.
Termékcímkéket tartalmazó hirdetések. Márciustól a Meta termékcímkékkel ellátott hirdetéseket vezet be a Facebook hírfolyamába (jelenleg csak az Instagramon érhető el). Majd áprilisban a Meta globálisan bevezeti a termékcímkékkel ellátott hirdetéseket minden vállalkozás számára, függetlenül attól, hogy van-e üzletük.
További részletek: