Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A meta új betekintést ad a mesterséges intellgencia alapú Advantage hirdetési csomagjába

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.10.18.

A Meta új áttekintést tett közzé mesterségesintelligencia-alapú „Advantage” hirdetési csomagjáról, ami tartalmazza a kampányok optimalizálását segítő összes mesterségesintelligencia-eszközt.

Sok hirdető járt sikerrel a Meta Advantage+ kampányaival, amelyek most már hatékonyan automatizálhatják a teljes kampányfolyamatot, a kreatívtól a célzáson át az ajánlattételig. És bár úgy érezhetjük, hogy túl sok irányítást adunk át a Meta robotjainak, az eredmények magukért beszélnek.

A Meta ebbe nyújt némi betekintést legújabb, 14 oldalas útmutatójában.

A javuló teljesítmény nagy része a közönségbővítésben rejlik, és abban, hogy hirdetései több embernek jelennek meg, mint amit a saját célzásunk esetleg elmulasztott. Az Advantage előnye tehát, hogy a Meta rendszerei sokkal több válaszelemet képesek feldolgozni, és ezt beépíteni a megjelenített hirdetésekbe, ami a szélesebb közönség hatékonyabb bevonását biztosítja.

Az AI-rendszerek fő erőssége tehát, hogy sokkal gyorsabban képesek válogatni az információk tömegei között, mint egy ember, és ez a hirdetésre adott válaszokkal összefüggésben pontosabb, aktívabb célzást jelent, olyan új célközönség eléréséhez.

Forrás: https://www.socialmediatoday.com/news/meta-shares-insights-ai-based-advantage-ad-suite/729424/

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet