A Meta új áttekintést tett közzé mesterségesintelligencia-alapú „Advantage” hirdetési csomagjáról, ami tartalmazza a kampányok optimalizálását segítő összes mesterségesintelligencia-eszközt.
Sok hirdető járt sikerrel a Meta Advantage+ kampányaival, amelyek most már hatékonyan automatizálhatják a teljes kampányfolyamatot, a kreatívtól a célzáson át az ajánlattételig. És bár úgy érezhetjük, hogy túl sok irányítást adunk át a Meta robotjainak, az eredmények magukért beszélnek.
A Meta ebbe nyújt némi betekintést legújabb, 14 oldalas útmutatójában.
A javuló teljesítmény nagy része a közönségbővítésben rejlik, és abban, hogy hirdetései több embernek jelennek meg, mint amit a saját célzásunk esetleg elmulasztott. Az Advantage előnye tehát, hogy a Meta rendszerei sokkal több válaszelemet képesek feldolgozni, és ezt beépíteni a megjelenített hirdetésekbe, ami a szélesebb közönség hatékonyabb bevonását biztosítja.
Az AI-rendszerek fő erőssége tehát, hogy sokkal gyorsabban képesek válogatni az információk tömegei között, mint egy ember, és ez a hirdetésre adott válaszokkal összefüggésben pontosabb, aktívabb célzást jelent, olyan új célközönség eléréséhez.
Forrás: https://www.socialmediatoday.com/news/meta-shares-insights-ai-based-advantage-ad-suite/729424/