Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Meta Verified előfizetés most már Magyarországon is elérhető

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.07.20.

Korábban volt már szó arról, hogy a Meta bevezeti a kék pipát a Facebook profilunkon. Hamarosan eljön a mi időn, mivel a Meta egyre több felhasználónak ajánlja fel Magyarországon is a verified előfizetést. Összegyűjtöttük, amit tudnunk kell róla, hogyan működik a regisztrációs folyamat, és milyen főbb kérdések merülhetnek fel vele kapcsolatban.

Mi az a Meta Verified?

Ez egy olyan előfizetés, amely több előnyt nyújt a privát profiloknak:

  • Ellenőrzött jelölés (kék pipa) 
  • Fokozott fiókvédelem 
  • Jobb támogatás 
  • Egyedi matricák

 Mi dönthetjük el, hogy számunkra melyik a vonzóbb: hogy a nevünk mellett megjelenik a kék pipa, vagy esetleg több lehetőségünk lesz ügyeinket (akár üzleti jellegűeket is) rendezni a jobb támogatás segítségével. Hogyan kezdhetjük el a Meta Verified regisztrációt?

El kell mennünk a Meta Verified oldalára, ahol kiválaszthatjuk, hol szeretnénk elindítani a folyamatot. Amint rákattintunk valamelyik gombra, megtudhatjuk, hogy jogosultak vagyunk-e, vagy feliratkozhatunk-e a várólistára. A feliratkozás után előbb-utóbb kapunk egy értesítést, amelyben tájékoztatnak minket, hogy jogosulttá váltunk.

Vagy el is mehetünk a Meta fiókközpontjába, ahol megjelenik egy Verified menüpont, ha jogosultak vagyunk. Erre kattintva is elindíthatjuk a folyamatot. A Meta Verified általában a legtöbb régióban elérhető 11,99 USD-ért, ha az internetről fizet elő (csak a Facebookon), és 14,99 USD-ért, ha az alkalmazáson belül fizet elő. Elkezdhetjük a Meta Verified beléptetési élményt a Facebookon vagy az Instagramon, hogy megtekinthessük a saját piacunkra vonatkozó helyi árakat.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet