Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Microsoft Ads általános egyezés módosító kulcsszavai megváltoznak

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.03.24.

Március 15-től a Microsoft Advertising megváltoztatta az általános egyezés-módosító (BMM) kulcsszavak hirdetésekben való megjelenítését.

A hirdetők részéről egyelőre nincsen további teendő.

Jelenleg az ​általános-egyezés módosító kulcsszavak kifejezésegyezésként szolgálnak, de mostantól általános egyezésként jelennek meg​. Ezt a változtatást fokozatosan vezetik be, és a Microsoft Advertising a stabil teljesítmény fenntartására számít​. A vállalat azon dolgozik, hogy javítsa az általános egyezés algoritmikus teljesítményét és​ célja, ​​hogy ez a változtatás jó minőségű eredményeket biztosítson.

Azok a hirdetők, akik tesztelték ezt az új rendszert, arról számoltak be, hogy a konverziós mennyiség javulását tapasztalták az ügyfél-szerzésenkénti költség (CPA) megőrzése mellett. 

A hirdetőknek ezen a ponton nincs szükségük semmilyen lépésre. A Microsoft Advertising azt javasolja, hogy a hirdetők legalább két hétig figyeljék teljesítményt, mielőtt bármilyen módosítást végeznének​. 

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet