Március 15-től a Microsoft Advertising megváltoztatta az általános egyezés-módosító (BMM) kulcsszavak hirdetésekben való megjelenítését.
A hirdetők részéről egyelőre nincsen további teendő.
Jelenleg az általános-egyezés módosító kulcsszavak kifejezésegyezésként szolgálnak, de mostantól általános egyezésként jelennek meg. Ezt a változtatást fokozatosan vezetik be, és a Microsoft Advertising a stabil teljesítmény fenntartására számít. A vállalat azon dolgozik, hogy javítsa az általános egyezés algoritmikus teljesítményét és célja, hogy ez a változtatás jó minőségű eredményeket biztosítson.
Azok a hirdetők, akik tesztelték ezt az új rendszert, arról számoltak be, hogy a konverziós mennyiség javulását tapasztalták az ügyfél-szerzésenkénti költség (CPA) megőrzése mellett.
A hirdetőknek ezen a ponton nincs szükségük semmilyen lépésre. A Microsoft Advertising azt javasolja, hogy a hirdetők legalább két hétig figyeljék teljesítményt, mielőtt bármilyen módosítást végeznének.