Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Microsoft Ads bejelentette a Pmax legfontosabb frissitéseit

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.03.25.

A Microsoft azt tervezi, hogy ugyanazokat a szolgáltatásokat kínálja a hirdetőknek, amelyek jelenleg elérhetőek a Google Pmax kampányokon belül.

A jelenleg még elérhető Smart shopping kampányok a harmadik negyedévben kivezetésre kerülnek. 

A Microsoft megerősítette, hogy a következő funkciókat a következő néhány hónapon belül bevezetik a PMax-ba:

  • Oldalfeedek URL-bővítményhez.
  • Konverziós érték szabályai.
  • Márkakizárások (kampány szint).
  • Automatizált cselekvésre ösztönzés.
  • A bővítmények előnézete.
  • Keresési kifejezés statisztikák jelentés.
  • Kampányszintű eszközgenerálási beállítások.

A harmadik negyedévben érkezik a közönség kizárás is.

Ha olyan PMax-kampányt importálunk a Google Ads-ből, amely eredetileg smart shopping kampányként vagy DSA-kampányként jelent meg, a Microsoft a következő hetekben fokozatosan PMax-kampányra frissíti. Ha jelenleg olyan harmadik féltől származó platformot használunk, amely még nem támogatja a PMax-ot, a rendszer továbbra is smart shoppingként vagy dinamikus keresési hirdetésként (DSA) importálja őket.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet