Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Microsoft Ads elindítja a multimédia ads béta verzióját

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.07.12.

A multimédiás hirdetések lehetőséget adnak a marketing szakembereknek arra, hogy exkluzív hirdetéstípusok jelenjenek meg a keresőmotorok találati oldalán. 

A multimédiás hirdetések gazdag képvilággal rendelkező vizuális hirdetések, amelyek a jobb oldalon, vagy pedig a fő oldalon jelennek meg a keresési találati oldal tetején. Annak érdekében, hogy a multimédiás hirdetések még jobban kiemelkedjenek a többi hirdetés mellől, egy oldalon csak egy multimédiás hirdetés jelenik meg. A béta program most indul világszerte. 

A hirdetési formátum lehetővé teszi a saját képek, címsorok és hirdetés másolatok kombinálását a gépi tanulással, hogy a  kereső számára a legrelevánsabb hirdetés jelenjen meg. 

A multimédiás hirdetések beállítása

A multimédiás hirdetések beállítása hasonló a Microsoft Advertising RSA-hoz. A legjobb teljesítmény érdekében javasolt több jó minőségű kép feltöltése, mind a 4 képarányban – 1,91: 1, 1: 1, 1: 2 és 4:1. A mainline hirdetések tartalmazhatnak belső linkeket is. 

Mainline hirdetés

Mainline hirdetés 4:1 képarányban 

Mainline hirdetés továbbfejlesztett belső linkekkel. 

A béta automatikus ajánlásokat tartalmaz a hirdetések készítéséhez. Hogyha nem rendelkezünk kreatívokkal, akkor a rendszer lehetőséget kínál a hirdetések automatikus létrehozására a meglévő képekből és szövegekből. Az ajánlások az AI segítségével felgyorsítják a multimédiás hirdetések megjelenését. 

A multimédiás hirdetések lehetőséget adnak a marketing szakembereknek arra, hogy exkluzív hirdetéstípusok legyenek a SERP-ben, amelyek sokkal figyelemfelkeltőbbek, mint az átlagos hirdetések.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet