A multimédiás hirdetések lehetőséget adnak a marketing szakembereknek arra, hogy exkluzív hirdetéstípusok jelenjenek meg a keresőmotorok találati oldalán.
A multimédiás hirdetések gazdag képvilággal rendelkező vizuális hirdetések, amelyek a jobb oldalon, vagy pedig a fő oldalon jelennek meg a keresési találati oldal tetején. Annak érdekében, hogy a multimédiás hirdetések még jobban kiemelkedjenek a többi hirdetés mellől, egy oldalon csak egy multimédiás hirdetés jelenik meg. A béta program most indul világszerte.
A hirdetési formátum lehetővé teszi a saját képek, címsorok és hirdetés másolatok kombinálását a gépi tanulással, hogy a kereső számára a legrelevánsabb hirdetés jelenjen meg.
A multimédiás hirdetések beállítása
A multimédiás hirdetések beállítása hasonló a Microsoft Advertising RSA-hoz. A legjobb teljesítmény érdekében javasolt több jó minőségű kép feltöltése, mind a 4 képarányban – 1,91: 1, 1: 1, 1: 2 és 4:1. A mainline hirdetések tartalmazhatnak belső linkeket is.
Mainline hirdetés
Mainline hirdetés 4:1 képarányban
Mainline hirdetés továbbfejlesztett belső linkekkel.
A béta automatikus ajánlásokat tartalmaz a hirdetések készítéséhez. Hogyha nem rendelkezünk kreatívokkal, akkor a rendszer lehetőséget kínál a hirdetések automatikus létrehozására a meglévő képekből és szövegekből. Az ajánlások az AI segítségével felgyorsítják a multimédiás hirdetések megjelenését.
A multimédiás hirdetések lehetőséget adnak a marketing szakembereknek arra, hogy exkluzív hirdetéstípusok legyenek a SERP-ben, amelyek sokkal figyelemfelkeltőbbek, mint az átlagos hirdetések.