A Kereskedelmi Tartalomkönyvtár( Commercial Content Library) hozzáférést biztosít a marketingesek számára a kulcsfontosságú adatokhoz, amelyeket felhasználhatnak kampánystratégiáik fejlesztésére.
A TikTok elindított egy Kereskedelmi Tartalomtárat, hogy átláthatóbbá tegye fizetett hirdetéseit.
A marketingszakemberek az adatbázis segítségével információkat kutathatnak majd a TikTok fizetett hirdetéseiről – valamint egyéb kereskedelmi jellegű tartalmakról, mint például:
- A hirdetési kreatívok
- A hirdetés megjelenésének dátumai.
- A célzáshoz használt fő paraméterek (pl. életkor, nem).
- Hány felhasználónak és hol jelent meg a hirdetés
Az adatokhoz való hozzáférés révén a marketingesek jobban megérthetik a kampány teljesítményét és a TikTok algoritmust . Ez a kulcsfontosságú információ segít feltárni, hogy mely kreatívok működnek, mely ötletek nem működnek, és így tovább. Ezen adatok birtokában a marketingesek megalapozottabb döntéseket hozhatnak, ami potenciálisan maximalizálja az elérést és a megtérülést.
- A TikTok elmondta, hogy csapata már dolgozik azon, hogy a jövőben több országból, például az Egyesült Államokból származó hirdetési adatokat is bevonhasson. A megjelenés dátumát azonban még nem erősítették meg.
Hozzáadott bónusz: A hirdetések átláthatósági könyvtárának elindítása mellett a TikTok egy kereskedelmi tartalom API- hoz is hozzáférést biztosít a marketingeseknek . A Kereskedelmi tartalom API használatához a marketingszakembereknek létre kell hozniuk egy TikTok Developers fiókot, és be kell nyújtaniuk a hozzáférési kérelmet, amelyet a platform csapata felülvizsgál az adatokkal való visszaélés megakadályozása érdekében.