Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A TikTok elindítja az Ads Library-t

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.07.31.

A Kereskedelmi Tartalomkönyvtár( Commercial Content Library) hozzáférést biztosít a marketingesek számára a kulcsfontosságú adatokhoz, amelyeket felhasználhatnak kampánystratégiáik fejlesztésére.

A TikTok elindított egy Kereskedelmi Tartalomtárat, hogy átláthatóbbá tegye fizetett hirdetéseit.

A marketingszakemberek az adatbázis segítségével információkat kutathatnak majd a TikTok fizetett hirdetéseiről – valamint egyéb kereskedelmi jellegű tartalmakról, mint például:

  • A hirdetési kreatívok
  • A hirdetés megjelenésének dátumai.
  • A célzáshoz használt fő paraméterek (pl. életkor, nem).
  • Hány felhasználónak és hol jelent meg a hirdetés 

Az adatokhoz való hozzáférés révén a marketingesek jobban megérthetik a kampány teljesítményét és a TikTok algoritmust . Ez a kulcsfontosságú információ segít feltárni, hogy mely kreatívok működnek, mely ötletek nem működnek, és így tovább. Ezen adatok birtokában a marketingesek megalapozottabb döntéseket hozhatnak, ami potenciálisan maximalizálja az elérést és a megtérülést.

  • A TikTok elmondta, hogy csapata már dolgozik azon, hogy a jövőben több országból, például az Egyesült Államokból származó hirdetési adatokat is bevonhasson. A megjelenés dátumát azonban még nem erősítették meg.

Hozzáadott bónusz: A hirdetések átláthatósági könyvtárának elindítása mellett a TikTok egy kereskedelmi tartalom API- hoz is hozzáférést biztosít a marketingeseknek . A Kereskedelmi tartalom API használatához a marketingszakembereknek létre kell hozniuk egy TikTok Developers fiókot, és be kell nyújtaniuk a hozzáférési kérelmet, amelyet a platform csapata felülvizsgál az adatokkal való visszaélés megakadályozása érdekében.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet