Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A TikTok keresési hirdetéseket tesztel

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.04.04.

A TikTok megkezdi a hirdetések megjelenítését a keresési eredményei között. A videohirdetések „Szponzoráltcímkével rendelkeznek, és a „Mások keresése” rész felett találhatók, a legjobb négy találat között.

Sok márka már tudja, hogy a TikTok növeli az eladásokat. A TikTok keresési hirdetései segíthetnek megfelelő forgalmat vonzani és értékes kulcsszó adatokhoz is juthatunk.  Íme egy képernyőkép egy TikTok keresési hirdetésről [bőrápolási rutin]: 

További részletek a TikTok keresési hirdetéseiről, hogy miután hirdetéseket jelenítünk meg a keresési eredmények között, lehívhatjuk a konverziót eredményező hirdetések keresési kifejezéseit, és a magas átkattintási arányú keresési kifejezéseket is a keresési eredmények közül, a legjobban teljesítő TikTok-ok címeként használhatjuk, hogy további értéket teremtsünk.

A kulcsszó szerinti célzás még nem elérhető a TikTok hirdetői számára, csak az elhelyezések. Továbbá a márkák okos játéka az is, hogy „hogyanokat” készítenek termékeikről, amelyek konkrét problémákat oldanak meg. 

Például: 

  • Hogyan használd a teát a ____ megjavításához.
  • Hogyan készítsünk ___ teával.
Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet