Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Twitter elindította a Search Keywords Ads béta tesztjét

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.02.02.

A Search Keywords Ads egy új konverziós kampánycél a Twitter hirdetési felületén.

Az új kampánycél segítségével a hirdetők mostantól fizethetnek azért, hogy tweetjeik bizonyos kulcsszavakra a keresési eredmények tetején jelenjenek meg.

Ez lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy szélesebb közönséget érjenek el, mivel a konkrét kulcsszavakra kereső felhasználók szponzorált tweetekkel jelennek meg.

A Search Keywords Ads abban különbözik a Twitter kulcsszavas kampányától, hogy csak azokat a felhasználókat érjük el vele, akik a célzott kifejezésekre keresnek keresés közben. 

Ez a funkció specifikusabb célzási lehetőségeket biztosít a közönség eléréséhez és segíthet a kampányok hatékonyságának a javításában. 

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet