Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A YouTube új keresési statisztikai eszközt vezet be

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.04.22.

A YouTube Search Insights e hónap végére minden alkotó és márka számára elérhetővé válik – jelentette be a cég. 

Az eszköz adatokat jelenít meg a teljes YouTube-on végzett keresések, valamint csak a nézők keresései alapján. Van egy tartalomhiány-szűrő is, amely megmutatja azokat a kereséseket, amelyeknél a keresők nem találtak videót. Ezek a keresési mennyiség szerint vannak csoportosítva (magas, közepes és alacsony).  Az eszköz (YouTube Studio) az Analytics elemre kattintva, a keresési statisztikák a Kutatás lapon lesznek elérhetők. Mivel azonban ez csak április végén indul el teljesen, előfordulhat, hogy még nem látjuk, nem hibát jelent ez a rendszerben.

Az eszköz által szolgáltatott adatok csak az elmúlt 28 nap összesített adatait szolgáltatja, egyelőre az Egyesült Államokból, az Egyesült Királyságból, Kanadából, Ausztráliából és Indiából származó angol nyelvű keresési kifejezésekre vonatkozóan. A vállalat azt tervezi, hogy ezt a lehető leghamarabb több nyelven és régióban is bevezeti, kiterjeszti azt.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet