Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

AdWords fiók hatékonyságának vizsgálata infografikán

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2016.02.03.

Gianpaolo Lorusso az Adworld Experience alapítója, akivel legutóbb egy Google által szervezett dublini kiemelt ügynökségi konferencián találkoztunk, most megosztott velünk egy infografikát az AdWords hirdetési fiókok optimalizálásáról.

Mint sokan mások Gianpaolo is évek óta szembesül azzal a problémával, hogy miként lehet egy fiók általános teljesítményét folyamatosan mérni és optimalizálni még abban az esetben is, ha brand céljaink vannak.

Gianpaolo szerint a Google Analytics smart goal-ok bevezetése hozott többek között áttörést ebben, aminek a segítségével könnyedén tudunk minden mikro-konverziót azonosítani a fő KPI-ok mellett. Ha megpróbálunk mindent mérni, akkor egy nagyköltségvetésű, komplex fiók kezelésekor sem esünk abba a hibába, hogy túloptimalizálunk és kontraproduktívak leszünk, mert esetleg olyat is leállítunk, visszaveszünk, ami másban igenis hozzájárult a kampány sikerességéhez. Ez most persze nagyon leegyszerűsítve a lényege.

Az alábbi infografika sokat segíthet átlátni általánosságban az opitmalizálási lehetőségeket.

AdWords infografika a hatékony fiók kezelésről

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet