Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

AdWords hirdetés előnézet megosztása

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2016.08.18.

Az AdWords Hirdetés előnézeti és diagnosztikai eszközben elérhetővé vált a Megosztás funkció, mely kifejezetten hasznos lehet azoknak, akik sok ügyfélnek kezelnek kampányt napi szinten.

Miután lefuttatuk az elemzést megjelenik a Keresés megosztása gomb, mely egy új ablakot nyit meg. Az ablakban egy kimásolható URL címmel találkozunk, amit átküldhetünk az ügyfelünknek, ha nem látja a hirdetését és nekünk nem hiszi el, hogy márpedig igenis futnak az AdWords hirdetései, csak ne Németországból próbáljon keresni a kulcsszavára, ha Magyarországot célozza. Illetve vannak még hasonló finomságok, amikkel bizonyára már mindenki találkozott.

Hirdetés előnézeti eszköz

 

Ez egy nagyon hasznos funkció lehet az ügynökségeknek, kár, hogy valamiért a megosztott verzió a magyar ékezeteket nem tudja még kezelni. A keresőmarketing ügynökség szót például átalakította erre keres?marketing  gyn ks g és így értelemszerűen a megosztott felületen már nem látni semmi értelmes eredményt:( Így csak óvatosan a használatával!

Itt van a mi megosztásunk: https://goo.gl/9C9np5

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet