Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

AdWords hirdetés: Historikus minőségi mutató

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2017.05.23.

Több nemzetközi hírportál már korábban is megszellőztette, hogy hamarosan többet tudhatunk az AdWords hirdetés eddig igencsak rejtélyesen kezelt minőségi mutatójáról. Májusban a Google hivatalosan is bejelentette, hogy innentől hét új Minőségi mutató áll rendelkezésünkre, melyeket ugyanúgy előhívhatunk az interfészen keresztül az Oszlopok beállítások alól, mint bármelyik másik mutatót.

A leghasznosabb újítás, hogy historikus mutatóként is elérhető már a Minőségi mutatót. Négy olyan mutató is rendelkezésünkre áll, mellyel egy adott dátumtartomány, utolsó ismert Minőségi mutatóját tekinthetjük meg: Qual. Score (hist.),” “Landing page exper. (hist.),” “Ad relevance (hist.)” and “Exp. CTR (hist.).

Adwords hirdetés - új minőségi mutatók

Ha például kiválasztunk egy kulcsszót és Napi bontásban megnézzük hozzá a Minőségi mutatókat, akkor gyönyörűen kirajzolódik a munkánk eredménye, amennyiben a fő célunk az volt, hogy javítsunk ezen a mutatón. Véleményünk szerint a két legfontosabb a Landoló lap és a Hirdetési relevanciára vonatkozó historikus adat.

Adwords hirdetés - minőségi mutató magyarázat

Amennyiben az AdWords nem rendelkezik megfelelő mennyiségű, releváns adattal, a mutatók nem mutatnak semmilyen számot, de ez csak idő kérdése és hamarosan megjelenik. A Minőségi mutató oszlopok elérhetőek az Ügyfélközponti felületről is, ha egyszerre több fiókot/ügyfelet kezelünk, API-ból pedig már bő egy éve elérhetőek ezek az adatok.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet