Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

AdWords hirdetés: Smart Display kampány, akár 20%-os növekedés

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2017.05.24.

Április végén jelentette be a Google, hogy már nyilvánosan is elérhető a Smart Display kampány, amivel akár 20%-os konverziószám-növekedés is elérhető. És valóban!

A Google Tartalmi Hálózatán – Google Display Network, GDN – keresztül, több mint 3 millió alkalmazás és weboldal érhető el, melyek éppúgy lehetnek tematikus híroldalak, mint játék alkalmazások. A sikeres kampányok alapvető követelménye, hogy a célközönséget a megfelelő helyen és időben, a leghatékonyabb kreatívval szólítsuk meg, mely a manuális beállításokkal és optimalizálásokkal nagyon nehéz és időigényes feladat.

A Smart Display kampány erre jelenthet megoldást, melynek érdekessége, hogy semmilyen célzási beállításra nincsen lehetőségünk, mindössze a költségkeretet, CPA-t és a kreatívokat kell feltöltenünk. Ezt követően a rendszer optimalizálja a beállításokat, liciteket, célcsoportokat és a kreatívok megjelenítését is. Mi is kipróbáltuk és ijesztő hatékonysággal tud működni egyes esetekben, de általánosítani azért még nem tudnánk. Bővebben az AdWords hirdetések új lehetőségéről »

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet