Április végén jelentette be a Google, hogy már nyilvánosan is elérhető a Smart Display kampány, amivel akár 20%-os konverziószám-növekedés is elérhető. És valóban!
A Google Tartalmi Hálózatán – Google Display Network, GDN – keresztül, több mint 3 millió alkalmazás és weboldal érhető el, melyek éppúgy lehetnek tematikus híroldalak, mint játék alkalmazások. A sikeres kampányok alapvető követelménye, hogy a célközönséget a megfelelő helyen és időben, a leghatékonyabb kreatívval szólítsuk meg, mely a manuális beállításokkal és optimalizálásokkal nagyon nehéz és időigényes feladat.
A Smart Display kampány erre jelenthet megoldást, melynek érdekessége, hogy semmilyen célzási beállításra nincsen lehetőségünk, mindössze a költségkeretet, CPA-t és a kreatívokat kell feltöltenünk. Ezt követően a rendszer optimalizálja a beállításokat, liciteket, célcsoportokat és a kreatívok megjelenítését is. Mi is kipróbáltuk és ijesztő hatékonysággal tud működni egyes esetekben, de általánosítani azért még nem tudnánk. Bővebben az AdWords hirdetések új lehetőségéről »