Már globálisan elérhető az új Google AdWords szöveges hirdetési forma, mely az Expanded Text Ads névre hallgat vagyis Kiterjesztett szöveges hirdetés.
A módosítás nem csak a címsort fogja érinteni (2×30 karakter), hanem a leíró sorokat (9sszesen 80 karakter) és a látható URL részt is. Az alábbi példa egyik ügyfelünk kiterjesztett szöveges hirdetését mutatja:
Korábban arra volt lehetőségünk, hogy a címsort kiegészítsük az első leíró sorral. Ezt akkor tudjuk megtenni, ha az első sort sor végi írásjellel zárjuk. Ebben az esetben a címsor mellé bekerült az első sor és a második leíró sor maradt alatta. Az új lehetőség azonban már arról szó, hogy alapból hosszabb címsort készíthetünk és megmarad a leíró sorunk is külön. Továbbá a látható URL-t is kiegészíthetjük a weboldalunkon elérhető navigációs mélységek alapján.
A változástól elsősorban a CTR-ek drasztikus javulását várjuk, főleg a mobil hirdetési felületeken illetve az organikus találatok történő átkattintási arány csökkenését.