Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Az AdWords kiterjesztett szöveges hirdetés már mindenkié

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2016.08.03.

Már globálisan elérhető az új Google AdWords szöveges hirdetési forma, mely az Expanded Text Ads névre hallgat vagyis Kiterjesztett szöveges hirdetés.

A módosítás nem csak a címsort fogja érinteni (2×30 karakter), hanem a leíró sorokat (9sszesen 80 karakter) és a látható URL részt is. Az alábbi példa egyik ügyfelünk kiterjesztett szöveges hirdetését mutatja:

Kiterjesztett szöveges hirdetés

Korábban arra volt lehetőségünk, hogy a címsort kiegészítsük az első leíró sorral. Ezt akkor tudjuk megtenni, ha az első sort sor végi írásjellel zárjuk. Ebben az esetben a címsor mellé bekerült az első sor és a második leíró sor maradt alatta. Az új lehetőség azonban már arról szó, hogy alapból hosszabb címsort készíthetünk és megmarad a leíró sorunk is külön. Továbbá a látható URL-t is kiegészíthetjük a weboldalunkon elérhető navigációs mélységek alapján.

A változástól elsősorban a CTR-ek drasztikus javulását várjuk, főleg a mobil hirdetési felületeken illetve az organikus találatok történő átkattintási arány csökkenését.

Bővebb leírás itt található »

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet