A Google legutóbbi frissítése lehetővé tette a manager account tulajdonosok számára a főoldalról történő kampánykezelést és jelentéskészítést.
Az igen hasznos frissítésnek köszönhetően a főoldal egy új, „Kampányok” (Campaigns) menüponttal egészült ki, melynek segítségével immáron a központi oldalról is elvégezhetjük a kampányaink módosításáért felelős alapvető beállításokat. A szofisztikáltabb módosítások elvégzéséhez ugyanúgy szükséges a fiókok megnyitása, de ha egy gyors költségkeret módosítást, vagy kampányleállítást szeretnénk végrehajtani (sőt, akár új kampányt is létrehozhatunk), akkor ezeket mostantól a fő fiókunkból is megtehetjük.
A státusz-, illetve a keretmódosításokon kívül betekintést nyerhetünk a kampányok teljesítményébe is (a mutatókat és oszlopokat a már megszokott módon szerkeszthetjük), illetve különböző szűrőket is beállíthatunk az adatok szegmentálása érdekében.
A központi „Fiókok” (Accounts) fülön is történt néhány változtatás:
- A jelentéskészítőben a szegmensek és a szűrési eszközök is kiegészültek különböző újdonságokkal, beleértve a konverziós adatokat és további oszlopokat is.
- A dátumtartomány kiválasztásánál 90 napnál nagyobb időintervallumot is megadhatunk, illetve elérhetővé vált itt is az „Összehasonlítás” opció.
- Azoknak, akik „Kezelőhelyettesi fiókot” használnak (Sub-manager accounts), egy új legördülő menü vált elérhetővé, egyszerűsítve és felgyorsítva így a fiókok közti navigációt.
- A jövőben a „My Client Center”, ill. az “MCC” elnevezést is módosítani fogják, de erről pontosabb információt egyelőre nem közöltek.